kawan2 blogger ku (

Wednesday, July 15, 2009

kursus kenegaraan

dh lama x hapdet blog ni
dh bersawang dh nampaknya
tu la...kalau hapdet fp..blog x berhapdet, bila update blog, fp lak x bern3...
so, bg memenuhi ruang2 kosong, aku masukkan je la gambor kursus kenegaraan minggu lepas...
adalah diingatkan, ni bukan pic lama aku masa sekolah ekk
ni pic aku kursus BTN, kena pakai baju putih...huhuhuh...jd jakun jap rasanya masa mula2 pakai....
ok la...x mo ckp byk2..sbb keje pun byk
so, layan je la pic kat bwh ye...

roomate..merangkap opismate...

ngan anisah


huhuhuhu...kelakar siot



lepak sbb keletihan pusing2 zoo melaka, salah 1 aktiviti kembara masa kursu
s

ngan unta..err...zirafah!!!





aku!






dahaga sih..minum dulu..sambil2 posing






huhuhuhu...di mana aku?



No comments:

jejak

free counters