kawan2 blogger ku (

Monday, May 17, 2010

ke rumah KH di K.Selangor

haisshhh...apa nk jd ni...kemana ilang semua dietku..uhuhuhuhu
rasanya...aku dh sampai target...x leh nk dpt 50 tu kot...sbb bila berat aku mencecah 53, dh rasa semacam bdn ni, asyik nk tumbang je...
so, aku ambik keputusan utk kekalkan pada 55 kg je
x guna kurus kalau x sihat...
tekanan darah aku di paras bawah...silap x silap leh tumbang tgh2 jln

tp x leh la nk mkn melulu lak kan...kang terus naik
10 kg lg..
huhuhuhu...atkins tetap jd panduan,

cuma aku tambah jumlah carbo dlm 50-60 carbo sehari
thats mean, bekfes dgn 1 senduk
bihun goreng / 2 kpg whole grain bread / 1 mug milo
tghari, aku kekalkan mkn lauk2 n sayur mcm selalu, n
kalau perlu just tambah 2-3 sudu nasi...mlm lak...dh tentu tanpa nasi..tp ganti ngan bihun sup / sup ayam / sup sayur
n 2-3 hari sekali, kalau terasa nk minum jus, aku turutkan aje..keh..keh..

ok la...tu je la penamatan induction atkins aku...(since ramai gak yg tegur aku dh nampak kurus, nape nk diet lg, padahal diorg tgk slps aku turun 10 kg!)
aku sendiri belom puas ati sebenarnya...tp x leh nk ikut hati...
aku sendiri yg lebih tau signal dari bdn aku kan....
so, pas ni, blog ni x kan fokus sepenuhnya pada atkins lg...tp atkins tetap akna jd panduan aku selamanya...cewaahhhh...

tutup citer atkins, nk masuk aktvt semalam kat umah kak hanaz
mula2 bersembang ngan kak hanaz hanya di alam maya...
bertukar2 komen dan pendapat
pastu pertama kali bertentang mata ngan kak hanaz
bila dia sudi menjejak aku ke tkt 16...
sgt frendly...sgt keibuan...
so, semalam, berjaya gak aku terjah ke umah kak hanaz
di kuala selangor sempena majlis hari lahir anaknya...

semoga ikatan persahabatan ini berkekalan hendaknya...
layan je la pic2 kat umah KH okey...



kasi close up skit ngan tuan umah...ehehehehhe





Add Image
huh!!! cuba tgk makanan2 kt atas tu...
sape x tergugat kan...
eheheheheh..
okey la...selamat meneruskan atkins ye kekawan

1 comment:

hanaz ishak said...

AMBOI....JGN PUJI LEBIH2...KEMBANG LAGIK SUSAH NAK DIET....HUHUHUH...JELES DGN SHIEDA YG DAH KURUIH...MUKA DAH RUNCING...LAWA PULAK TU...
TQ SEBAB MAI MEMERIAHKAN MAJLIS.....
TQ JUGA SEBAB TOLONG AMBIK GAMBAQ SEBAB KH DAH PUN COPY...HEHHEHE HALAL YA....
X JEMU KITA NAK JUPE2 NI KAN...BEST SGT.....LAP U

jejak

free counters