kawan2 blogger ku (

Monday, November 1, 2010

Pizza Hut’s Extreme Cheesy 6 Pizza

salam...


hari minggu yg indah..sbb dh tertunai hajat di hati nk mkn Extreme Cheesy 6 Pizza!!!
huhuhu...ni sempena celebrate besday aku n kak lis...
kebetulan besday tarikh dekat2!


sampai je pizza hut Alamanda, x de nk pilih2 dah nk mkn pizza jenis ape...
terus je order Extreme Cheesy 6 Pizza..huhuhuhu...

sbb?? aku ni mmg hantu cheese..
jadi, mmg nak rasa sgt2 pizza yg mengandungi 6 jenis cheese ni..
(parmesan, mozzarella, romano, cheddar, provolone dan Monterey Jack.
)







cam biasa la..sementara nunggu pizza siap..layan la Garlic Bread dulu nye...



sambil2 hirup Mushrom sup...nyum2..(aku suka banget sup ni..dr dulu..kini dan selamanya..ewahhh)



layan sup dulu ye kak...





yesszaaa!!!! pizza dh sampai...
yg ni aku tambah topping cheesy chicken kt atasnya...muahhhhh!!!!



kasi close up skitt...biar bergelora nafsu korang..hua..hua..hua...



amacam??





jom makan!!!



jemput mkn ye semua....



ehh...punya kusyuk mkn, x pasan tinggal 1 je...kita tgk sape yg dpt...



yeehaaa!!! last slice utk aku!



huh...mmg puas ati!!
dpt lepas geram aku nk mkn Extreme Cheesy 6 Pizza ni...
dan tidak mustahil aku akan kembali utk suapan seterusnya..dan lagi..dan lagi...
sesapa yg masih teragak2 nk rasa tu, ape lagi..gi la serang pizza hut berhampiran..
x kan nk layan je pic aku ni...air liur nk menitik dh tu...
sementara stok masih ada!!


~~pulang ke rumah dgn kekeyangan..mlm ni mesti ngigau Extreme Cheesy 6 Pizza~~


I’m crazy about Cheeeeeeeeeeeeeeeeeese!

8 comments:

zirconia said...

masuk contest tu ye? gudluck eh.

btw, sangat jeles dengan anda sbb dah makan piza cheesy nie. uwaaaa.

misyamissyou said...

omg!! xtry lagi..sedap tak? gilakk cheese gak ni..huhuu

lyza said...

sooooo yummmyyyy..tapi skg ni tkleh lg melahap piza..dlm proses atkins.. hehe..moga berjaya cam u gak.. :D :D

Suara Kalbu said...

Mak oiiiiii... bergelora nafsu makan saya tengok piza nih.. takleh jadi ni

hans said...

sedapnya
nak makan tapi xada duit
pokai dah
hahahaha

P/S : Kepada Pencinta Kucing: Dapatkan Stiker Pelekat Kereta Yang Eksklusif Khas Untuk Cukai Jalan Daripada Papa Hero

ieda said...

OMG huhuhuu sedap2 .. dah lama x makan nie ... biler lahh dt pekena niehhh ...
hubby akak x suka makan .. anak2 suka .. akak suke .. mcm mana niehhh :))

Nur Qistina said...

sedapnya pizza....wah! lama tak makan..nanti cuti nak ajak family makan pizza ramai2 la..yuhuu..=)

AZLINA said...

Salam Nuanza, Happy Belated Birthday smoga panjang umur dan berbahagia bersama yg tersayang...sori la terlambat wish u..better late than never kan!!!

jejak

free counters