kawan2 blogger ku (

Tuesday, November 9, 2010

akhirnya...keputusan dpt dicapai

salam...
amat sakit hati ngan BERUKK ben ini!!!
susah betul nk log in masuk blog mlm ni...

sudahnya dh hampir tgh mlm baru leh masuk n3 ni..

sebenarnya ini adalah n3 tertunggak..
sepatutnya n3 ni dh kuar minggu lepas...
atas beberapa sbb, baru mlm ni aku leh publish...

x de la berat sgt..just nk umumkan 2 org pereka kad besday aku pada GA yg lepas...
huhuhu..sib baik la aku just wat GA ni dlm tempoh seminggu je..
so penyertaan pun x de la ramai sgt...
tu pun puas gak nk pilih
sbb bg aku kesungguhan diorg mereka kad n kata2 yg menyentuh sanubariku
insyaAllah..pada GA akan dtg..aku akan wat lagi n tambah jumlah hadiah...

so dgn berbesar hati..aku ingin mengumumkan bahawa kad yg terpilih utk menerima top up bernilai RM30 (tidakla seberapa..sekadar suka suki..)

nama pemilik blog: WanHazel
aku memilih kad yg dihasilkan oleh beliau kerana nampak agak kretip...
simple tp aku suka!

jom tgk kad yg dihasilkan..


aku sempat juga meneroka blognya...
wanhazel: seorg yg gemarkan grafik dan sastera..2 bidang yg amat berbeza tp itu la keunikan pemilik blog ni
dan lebih mengagumkan, beliau skang sedang menuntut dlm bidang kejuruteraan elektrik di UTM..wa..wa..wa...larik betul bidang ngan minat ekkk
akak harap wan berjaya dlm setiap bidang yg diceburi ok!
Pssttt dik..nti ajar akak create header baru ye dik! ekekekekekke!
haruskah pas ni wat GA header lak????

seperti yg dimaklumkan pd n3 lepas, en garpil turut akan menyumbang sehelai t shirt MJ limited edition utk peserta pilihan hatinya (yg ni dia yg pilih sendiri tau)
dan sukacita dimaklumkan bahawa en garpil juga berminat memilih wan hazel sbg penerima t shirt berkenaan..sbg kenang2an dr kami...


(jgn lupa tinggalkan no hp / emel add pd komen nti k atau emel pd akak no hp wan>> nuanza @ gmail . com )- sila maklumkan kalau wan guna line pascabayar utk akak gantikan ngan cash!



pilihan kad yg ke2 lak...aku memilih kad yg dihasilkan oleh Miza Yusof
miza adalah peserta terakhir yg menghantar penyertaan dan hampir2 aku x pasan
sib baik miza bgtau melalui shot box..dan miza masih memenuhi syarat sbb belum melepasi tempoh...

aku cuba utk paste kad yg dihasilkan tp x dibenarkan!
huhuhuhu...miza x bg right klik dan aku yg sememangnya rabun2 ayam IT ni x reti dh nk copy pic tu mcm mana..
so, leh la tgk kat sini

update dr miza- disertakan link utk kad berkenaan..thanx dik..leh la akak paste kat sini
so..kad yg dihasilkan oleh Miza..



aku memilih kad dr miza sbb tertarik ngan pantun yg dihasilkan ..eheheheh
mmg gemar berpantun dak miza ni...

so..miza akan menerima sepasang kain cotton..(bukanlah hadiah..sekadar kenang2an dr akak)

miza byk gak join contes dlm blog2 lain..dan sering kali juga terpilih sbg pemenang
tahniah dik! n gud luck!
(dik, emel kt akak atau tinggalkan komen kt n3 ni ye alamat penuh miza beserta nama sekali tau!)


akhir kata..thanx pd semua yg sudi menyertai GA ni...
aku terharu dgn kesungguhan korang dlm menghasilkan kad utk aku..
ye la...kebanyakan nya mmg x kenal pun aku tp kad2 yg dihasilkan cukup buat aku terharu
cayang korang semua!!!! muahhhh!!!
kalau murah rezeki, aku akan wat lagi...dan aku akan pastikan hadiahnya juga bertambah

8 comments:

Miza Yusof said...

salam.
akak miza datang ni.
alhamdulillah ada jugak rezeki untuk miza. terima kasih untuk akak dan en garpil.

nama: HAMIZAH BT AHMAD YUSOF
alamat: NO 57 TAMAN SURIA 1,
JALAN SURIA 1/7,
06000 JITRA,
KEDAH DARUL AMAN.

nuanza said...

wokey dik...pemberian yg x seberapa..sekadar memeriahkan dunia blog...thanx ye dik sudi join... bila dh pos nti, akak maklumkan pd miza yer...

Miza Yusof said...

yaa, terima kasih kak. ada jugak rezeki miza. kad tu miza dh bg link dekat shoutbox akak. tanda kenangan persahabatan kita kat alam maya :)

nuanza said...

ok dik..tq!!! huhuhu... akak dh paste dh kad tu...

imanmom said...

tahniah pemenang

Wan_hazel said...

tengs kak..wan dah emailkan dah..hehehe..tengs sesangt kak...

chentaMAYA said...

wan dah kat utm ea? oh!

haszuraidah ishak said...

tahniah kepada wan & miza..

jejak

free counters