kawan2 blogger ku (

Wednesday, March 23, 2011

buat semua followerku...thanx...

As'salam....


sebenarnya n3 ni ditujukan buat semua follower tersayang...
korang telah menceriakan suasana blog aku yg kelam dan sentiasa mlm ni...huhuhu...


teringat masa mula ber blog dulu...sbb geram  dgn Fotopages yg teramat lembab..
pastu suke suki je la buka blog...
x silap thn 2007..
tp pastu terabai...
jarang pun berupdate....


hinggalah 2010, keadaan FP yg semakin nazak menyebabkan aku dgn rela hatinya berpindah ke blog ni....
dr bilangan follower yg cuma puluhan, aku antara blogger yg paling x berapa nk update..
tp lama kelamaan, setiap hari aku cuba utk masuk 1 n3...
bila follower dh keangka ratusan, aku rasa mcm dunia blogger aku ni dikelilingi kekawan...


wpun dasarnya, antara kita x berapa kenal, tp haluan kita yg sama mengeratkan hubungan kita sesama blogger....


aku bukan la blogger yg dikenali...
langsung x femes..
kalau ada pun cuma 2-3 org yg betul2 kenal pun..itupun kekawan seangkatan dr FP..
selain tu, cuma bertegur sape di shot box n komen...
org yg singgah pun mungkin tersinggah secara x sengaja dan berlalu ...
1000 follower x bermakna akan ada 1000 kunjungan setiap hari kan...huhuhu


namun, aku tetap hargai insan2 yg berada di ruangan kotak follower kat atas tu....
thanx n muahhhhhhhhhhhhh!!


dan bersempena ngan follower aku yg baru saja mencecah ke 4 angka, aku dgn besar hatinya memilih salah sorang antara korang yg aku anggap bertuah....(ye ke bertuah??? huhuhu)
dlm byk2 angka, aku harus la memilih angka 1000- sbb angka ni yg menggenapkan jumlah follower aku ke4 angka...


sape kah insan yg terpilih...jom tgk...




follower  ke 1000 di atas adalah pemilik blog !!!Me, Myself & i!!!
atau nama manjanya pyqa...
ceria je blog dia...pinky..sesuai dgn umo dia....juga seceria orgnya...


masih belajar di sintok, kedah  (psstt dik, negeri kelahiran akak ni...)
sedang wat degree in TOURISM...(best,,,best...leh melancong)

gadis ini kan sebenarnya takut gi klinik...(wahahahahha...akak dh selongkar ko punya n3 dik)
pastinya seorg anak yg manja ngan family...(berjauhan lak tu...family kat johor)


gadis yg penyayang...alasan??
sebab sygkan kucing...bg aku, insan2 yg berhati penyayang je yg leh sayangkan kucing (mcm aku...meoow...meowww)

k la...sape2 yg nk berkenalan ngan gadis ini...sila le ke blog beliau yerrr..


buat pyqa, thanx dik...
sila la amek picer di bawah, print n simpan bwh bantal yerr..mudah2an pyqa akan mimpikan akak setiap mlm..wahahahhaha
(harap tidak kencing tilam selepas bermimpi, mana tau kot2 dlm mimpi tu mukaku amat menyeramkan)

dan sila tinggalkan alamat di ruangan komen yerr... (ada sedikit tanda ingatan yg menyeramkan dr akak..)
atau kalau takut diserang peminat misteri ke kediaman mu, PM je akak kt fb yerr...
kalau2 terdatang ke putrajaya, koling2 akak k..nti akak belanja mkn egg benjo! ehehhehe



semoga persahabatan yg terjalin antara kita berkekalann..(bestnya kalau kesemua follower ini sudi menjadi kawanku..)


thanx...

8 comments:

Ctnaemah said...

aku tak dapat ke?hukhukhuk..

pyqah87 said...

Akak!!!!!! Sayang akak lebih la...Hihihi..Sume n3 pyqa agak godeh yer..Hihi...Pyqa blogger baru ...Jd n3 xde la banyak sgt...Thanks akk sayang..Love u la..Moga persahabatan ni kekal wat selamanya..Pyqa bg alamat kat FB tau nte... Mmmuaahhh

CahayaCintaIlahi said...

wah tahniah ek ;)

my name is Yana said...

Tahniahh yer...

syieda said...

wahhh...bestnyer...huhu x pnah dpt pon..ape2 pon pd yg dpt tu tahniah ek..sume kwn kn kn...kn...

Eida said...

tahniah pd yg menang tu.baru tahu tuan punya blog ni okrg Kedah,samalah kita...

diana said...

nak jugak...!!!

::nuRuLaDHar:: said...

wahh..congrets cik belog n folower betuah tu..heee =)

jejak

free counters