kawan2 blogger ku (

Monday, March 7, 2011

senyum..x perlu kata apa2...

AS'SALAM
selamat pagi...

pagi2 isnin ni, ramai yg agak moody kan...
sama la ngan aku....

tp ari ni dlm lif, aku dh mulakan senyuman pd seorg budak kecil
masa masuk lif, aku dh pasan dia pandang je kat aku...
sekali imbas, aku nampak dia senyum kat aku, tp cepat2 aku pandang ke lain..
bukan apa, dia di dlm dukungan ayah dia...
salah sangka kang, aku senyum kat anak, bapanya lak yg perasan...

tp bila lif semakin turun ke bawah, budak tu masih pandang ke arahku...
x sampai ati lak..
aku pun pandang lg ke arah dia..
dia masih tersenyum..(anaknya ye..bukan bapanya)

alahai...cutenya....

aku pun secara spontan, tersenyum kembali

senyuman ikhlas dr seorg budak kecil..
buat ati kita tersentuh..
Add Image sampai kuar dr lif, dia masih pandang ke arahku..
n aku sempat lambai tgn ke arah dia..


senyum..tak perlu kata apa2....

senyum biar manis ye..biar sampai digigit semut pun x pe...

tp jgn senyum kambing lak...tersengih je mem
anjang....

nota: siapa org pertama yg menerima senyuman korang ari ni??


4 comments:

relevan said...

Tak de yang senyum kat kome lagi hari ni..yang masam mencuka ada lah..haha!

AngahSayang2314 said...

wahhh hebattttt lg rajinnnn

cik nurussalwa said...

wah~ senyum2.. siap ade semut lagi gambo tu..
manishnye.. :)

Mas said...

amboi...cantiknya kek carrot tu...
nampak sedapp sangat..

jejak

free counters