kawan2 blogger ku (

Sunday, February 16, 2014

cerita hari ini

assalam...

syukur alhamdulillah...masih diberi kesihatan dan keselesaan mengharungi hari2 yg indah...
sengal2 badan...cramp sana sini..namun bila terdetik, ada nyawa yg menumpang di rahimku..segalanya mudah utk aku harungi...alhamdulillah....

hari ni jln2 mencari skit brg beby....sampai ke banting lak tu...hihi
pastu singgah ke pantai morib..jln2 ambik angin....sambil makan2
bila sebut makan2 ni, skang aku mcm dh kurang mkn ja...
bukan la x selera...tp x leh mkn byk..perut cepat penuh...sendat sesangat
so, aku mkn setakat yg mampu je la...
yg bestnya, badan xde la naik sgt...huhu




yg berseluar tu, pic sblm preg
dan yg sblh lg...pic ari ni...7 bln preg...
ada beza tak? tang perut je kot...hihi

apepun, alhamdulillah...bila scan, beby membesar mengikut umurnya...
wpun mama x berapa cukup mkn...
cuma kena tambah pil kalsium kot...sbb aku x lalu nk telan susu


2 comments:

myda_ahmad said...

assalamualaikum cida..
ha ah lah mantain jer bdn w/pun mengandung..akak nie baru nak masuk 2bln stgh,tapi perut dh mcm 4 bulan...lemak2 lagilah huhuhu,entah2 twin kot!....kalau yea,alhamdullilah..tk chek up lagi nie..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. wahh besar gak perut. sheila 7 bulan kecik je. risau la baby tak cukup kg :(

jejak

free counters