kawan2 blogger ku (

Tuesday, June 15, 2010

roti putih


salam...
yuhuuuuu...huhuhu....
nampak hepi tp aku cakit peyut ari ni..erm...putaran kitaran..opss!
ok2...straight tu de point!
ari ni aku meroti utk kali ke2...ternyata cubaan kali ke2 ni sedikit baik berbanding kali pertama ari tu...
keh...keh...
resepi dr cik mat gebu...
1 adunan, aku wat 2 jenis roti, 1 bun kosong, 1 lg letak sosej...
akmaklumla..aku ni 'breadtgn'
so, puas le menguli...huhuhu...
tp x rugi kan..hasilnya aku dh tau, semakin lama menguli, semakin gebu le roti
tp jgn sampai lengan tercabut yer!!
tp kalau ada 'BM' lain citer le ye..on je..mesin yg kejekan...(erm..ngidam ni..huhuhu)
so, wpun hasilnya belum sampai menusuk perasaan, tp aku tetap nk tayang2 sbb ni hasil terbaik aku berbanding yg sebelumnya...


ni yg di sumbat sosej kat dalamnya



2 versi, bun kosong n sosej...lain kali leh letak tuna atau kaya lak...

Publish Post

ok..pas ni semangat meroti akan berkobar2..ekekekke...
yg penting basic nyer kena lulus dulu, perisa leh taruh ape2 je kan....

wokey...nk pi tdo...gud nite..

1 comment:

DrSam said...

salam singgah. tengok pada hasil kerjatangan tu dah boleh buka bakery rasanya :)

jejak

free counters