kawan2 blogger ku (

Saturday, July 21, 2012

balang kuih..yg mana pilihan korang

assalam..

nak buat survelan skit..harap kekawan dpt bantu..
hanya komen A atau B , yg mana u all lebih suka utk diisi ngan kuih raya...
dan sedikit sebabnya...

cth: A- lebih kedap udara

harap dpt membantu ye...

heheheh...agak last minit nk pikir pasal balang kan..sbbb selama ni dok pikir pasal biskutnya aje...


**sumber gambar dr google..
cuma aku collage kan je...

TQ in advance...!

6 comments:

Lyza said...

Salam ramadhan n selamat berpuasa buat nuanza sekeluarga. Lama x singgah ke cni..

Ttg balang kuih tu baik guna B sebab senang bukak n tutup..kuih pon x cepat lemau.

Norzie hany said...

Rasanya balang B kot.

dee said...

saya pilih B~!!! hahaha

quinnie said...

kalau sebagai pengguna saya lebih suka balang B sebab bila kita dah buka balang...tak risau biskut akan lemau...

tapi kalau penjual memang la suka yg A sebab lebih cantik balang dan nampak tersusun je biskutnya :)

saya pilih B

Anonymous said...

Hi,

Balang B botol lebih bagus nak isi biskut. Dia kedap udara dan boleh tahan dalam 1- 3 bulan. Kalau nak tahan lebih lama, pastikan biskut betul2 dah sejuk sebelum masuk dalam balang.

Contoh A tu cuma utk org2 berniaga yg jual biskut raya, pasal macam nampak cantil kalau masuk bekas macam tu. Lepas buka, mesti masuk angin dan kena transfer masuk botol ke tin.

Regards,
Sally

norhanim md zain said...

Akak pilih B. Boleh recycle balik:-)

jejak

free counters