kawan2 blogger ku (

Thursday, September 13, 2012

lunch & jajan ketika atkins

assalam...

ni lunch tadi


lauk pauk kafe je...
wpun tanpa nasi, penuh gak pinggan...
biasanya kuantiti sayur aku doublekan atau ambik 2 jenis
lauk lak kekadang seketul ayam, dan 1/2 ikan / tauhu / telur /
atau sup campur / tomyam, 
atau order ayam goreng kunyit + sup daging
ape2 pun boleh yg penting NO CARBO


ni jajan aku ketika atkins
heheheh...nk jugak tu jajan
kekadang kita akan rasa ketagih utk mengunyah sesuatu..
so, ini cara aku..aku akan bw sekeping @ 2 keping keju ke opis
diambil dlm kuantiti kecil (cubit2je)..
sekeping tu tahan 2 jam..hahahhaha!!!!


11 comments:

Lady Ija said...

Tengah beratkins jugak...

JaSSNaNi said...

haihhhh.. cukup ke makan secubit2 cheese tu.. kalau akak.. kejap je telan abis.. lipat2 cam sirih.. hehehe

Cik Puan Izan✿ said...

sedap jugak kalau sekali sekala mkn mcm ni...tapi kalau saya la kan lama2 tak tahannn...kena mkn nasi atau roti jugakkk..

Alin Marlini said...

selalu suapkan cheese untuk Qayyum..kalau srh dia suap mesti xmo makan

ieda said...

wah ... akk pernah beratkins sebulan diokk .. tapi x tahan
hurmmm kena cuba gak
sesekali no karbo kan ;)

lady lavender said...

ter'inspiras' sungguh dgn atkins cida nii...akak pun tgh kurangkan 'portion' carbo ni. Dah kembang sungguh sejak stop breastfeed. Nak kena kuat semangat utk atkins ni jugak nampaknya nii..thanks for sharing cida :-)

hajar hazizi said...

nk tau gak pasal atkins...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

nampak sedap jugak makanan utk diet atkins ni... tp mmg betul2 nak kena tahan nafsu dari ambik nasi kan..

-ZaNnA- said...

Me oso try atkins....baru je berjinak2 masih lagi tempoh awal..go girl goo... :)

-ZaNnA- said...

Me oso try atkins....baru je berjinak2 masih lagi tempoh awal..go girl goo... :)

aji nugraha said...

waw sedap sekali bikin perut keroncongan saja... saya lagi konsumsi Jelly Gamat Gold G Obat Kanker Lambung Tradisional apakan tidak apa apa makan makanan ini???

jejak

free counters