kawan2 blogger ku (

Tuesday, August 6, 2013

Selamat hari raya

assalam...

sekejap masa berlalu
ramadhan sudah tiba di penghujungnya

dalam maa beberapa jam je lagi, aku akan gerak blk ke kg
brg2 semua dh siap packing

tgh tunggu en garpil merehatkan diri jap..ambik mood dan caj tenaga dulu...ZZzzz
dia kata akan gerak dlm kul 3 atau 4 pagi

2-3 hari ni, aku dh jarang sgt jenguk ke sini
masa sgt2 suntuk
blk je keje, siapkan menu berbuka, lepas tu, sambung dgn kukis
wpun x byk mana, agak mkn masa jugak la


ini yg termampu disiapkan
tergetnya, ada lg 2 jenis biskut
tp, kudrat dh x larat
stok kat atas utk dibahagi 2, separuh utk rumah mama dan separuh lagi rumah mentua


x termampu jugak aku nak masukkan resepi utk setiap satunya
tp, kalo cari kat link sblh bhgn biskut, ada antaranya aku dh biasa kongsi tahun2 lepas
dan biskut2 ni pun, biasa kelihatan pd blog kekawan lain

sempena idil fitri ni, aku nak ambil kesempatan juga menyusun 10 jari
memohon ampun dan maaf sekiranya ada tulisan aku di sini menyinggung perasaan sesiapa
bukan niat mencari musuh..tp ukhwah yg terjalin di sini sgt2 beerti bg aku
ramai antara rakan2 blogger dan ada antaranya sejak zaman fotopages lagi, aku dh pernah jumpa
nak kusebutkan nama satu persatu, risau takut ada yg tertinggal...
jadi, sesiapa yg terbaca n3 ni, samada yg pernah jumpa atau tak, ampun maaf dipinta
mohon halalkan setiap resepi yg pernah kalian kongsikan...dan yg pernah ku cuba

insya Allah...ada masa dan jika di panjangkan usia, kita jumpa lagi lepas raya ye
bagi yg pulang ke kampung, mcm biasa la...pesanan klise...tp bukan klise semata2 ye
dr hati yg tulus ikhlas, berhati2 pd setiap perjalanan
salam idil fitri....






6 comments:

Asyifa Mustaffa said...

selamat hari raya aidilfitri buat cida juga...:-)
moga selamat perjalan pulang ke kg halaman....

aizamia3 said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri..
Moga raya kali ni lebih bermakna berbanding tahun2 sebelum ni.. ;)

Fazleyatul Aini said...

waaa banyak dah susun balang kuih hihi
selamat hari raya =)

norhanim md zain said...

Selamat Hari Raya berhati hati ya...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

selamat hari raya cida...
maaf zahir & batin setulus ikhlas dari hati ye... mana tau kot2 ada yg terasa, tersinggung sepanjang bersahabat..

QasehnyaRania said...

selamat hari raya :)
salam kenal..

nice blog

cantik la header u :)

jejak

free counters