kawan2 blogger ku (

Friday, October 22, 2010

apabila aku bersuara

"Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person that tagged you. If I tagged you, it's because I want to know more about you."


eh...aku telah di tag?? aku mcm x percaya bila dpt msg kat shout box dari lilian...bahawasanya aku telah di tag...
bukannya ape, berani dia tag aku sesuka ati je...
erghhhh!!!

eh..aku tgh marah???
hahahahha..mana de marah...aku x sabar ni nk karang 25 benda pasal aku!
cukup ke 25...kalau aku wat 125, setuju tak??
eheheheheh...tamak ko!!
ok2..maka dgn ini, dgn bangganya aku akan mendedahkan rahsia yg tersimpan selama 30 thn dlm diri aku..wpun umo aku baru 29 thn, tp mama kata, bende2 ini dipercayai telah wujud semenjak aku di dalam kandungannya lagi...
ehem!!

1) aku dh kawin. TITIK.

2) aku suka mkn..n dlm masa yg sama, aku mewar2kan yg aku sedang berdiet..muka juga konfiden agar org percaya .

3)aku mudah tersenyum dan mudah jugak tarik muka..tambah2 dgn org yg aku x suka.

4)suka makanan pedas. kalau x dak yg pedas, g selongkar peti ais cari cili api

5)suka wat lawak bangang..dan kekadang termalu sendiri bila org x gelak pun..errkkk!

6)suka bercakap...tambah2 bila ada org layan aku bercakap..non stop 48 jam

7) x suka membebel dan di bebel- pantang!!!!

8)hangin panas aku cepat mendidih...wpun aku tgh ok je..kalau silap skit, mampos la org kena sembur..(tp biasanya lebih kpd org yg aku x suka la..kalau ngan kekawan rapat, aku terima je..)

9)suka masak tp malas nk kemas dapur..huhuhu..

10)tidak romantik tp agak mengada2 terlentok ngan org2 tertentu je la..

11)agak kasar perilaku- tp lembut hati sebenarnya- cehh..!

12) agak berdikari- dari zaman sekolah- sedaya upaya aku cuba wat sendiri. kalau x leh, baru minta tlg org lain. x suka tumpang2 org...x suka suruh2..x suka ajak2..

13)suka hang out sorang2 kalau nk cari brg..lambat la kalau kuar ngan kekawan..mcm2 ragam nantinya...

14)suka berkawan. lagi ramai lg best. dan agak byk gak kekawan tenet yg dh bertamu kat umah-tp pompuan je tau!!! man not allowed!

15) suka kucing..tp kucing lak mcm x suka ngan aku!

16)suka berpikiran negatif pd org yg aku baru jumpa...

17)masa sekolah..agak kerap terjatuh cinta...dan kerap jugak bertukar2 cinta....auuwwww! kenyataan berani mati..ehehehe..tp bila dh tua, baru aku sedar, tu semua bukan cinta..tp sekadar lintasan perasaan..atau mainan hati..CINTA HANYA SEKALI

13)masa sekolah menengah rendah, pernah tolak budak laki dlm kelas sampai terjatuh...sbb dia buli aku....pastu aku terus lari ke bilik guru, sbb takut dia tolak aku blk..wakakakka!! apa khabarmu di sana...keh..keh...

14)suka wat keje last minit- akhirnya aku yg tersadai akibat tercungap2 sbb tpaksa siapkan keje dgn begitu tekun sekali

15)suka pd fotografi sejak zaman sekolah..tp x de peluang utk samb belajar dlm bidang foto..so, aku mmg pantang kalau dihulur kamera kat aku!

16)wpun dh tua, tp jiwa aku masih remaja...jelik??? aku ape kisah..lala..la..laa.....

17)agak berangin bila nk peyed..uhuh!! org laki mmg x paham time nih! pandai2 la tgk kalendar ye !

18)suka kaler biru- ini lebih pada genetik sbb berjangkit ngan mama aku..semua kaler biru akan jd cantik je dimataku..agaka2 boleh aku cat muka aku kaler biru??

19)suka baca novel- tp novel2 dari penulis2 terpilih je- RAM, Hlovate. dan beberapa penulis yg santai gaya penulisannya

20)suka tanam pokok tp x suka jaga..mangsanya, en garpil yg kena siram pokok tu hari2

21) mengharapkan ada perubahan pd 5 thn akan dtg (wpun sering x berubah sejak 5 thn sblm ni! adesss!!!)

22)gaya hidup yg simple- x yah branded, tidak vouge2, x yah mekap tebal2 (aku lg buruk kalau mekap tebal)

23)kalau di beri pilihan, suka air terjun berbanding laut..(sbb berjemur kat laut leh memudarkan kaler kulit aku..eh..ye ke???)

24)suka tdo...ZzzzZZZzzzz..walau dimana saja..dlm bus nk blk keje pun aku leh tdo ngan nyenyak sekali...

25)KESEMUA BENDA DI ATAS AKAN BERUBAH DARI SEMASA KE SEMASA..

p/s: aku dikehendaki mengtag 25 org..oh...aku nk abaikan arahan ini..sbb takut nti ada yg terasa hati bila aku tidak meng tag dirinya...err...leh terima ke alasan ni...sebenarnya nya, aku malas...!

4 comments:

Kak Rose said...

seronok baca .... part yg tido dlm bas tu... ada jam loceng ke tuk gerak turun kat mana?

PearlnScarf said...

best2

mamawana said...

Salam sweetie....mama visit n follow u.

kak ina kl said...

salam ziarah.dulu rajin jawab tag skrg mls lah plk.

jejak

free counters