kawan2 blogger ku (

Saturday, October 23, 2010

cerita merepek di malam sabtu

huh...dh nak abis pun hari sabtu...
bila ari jumaat, kat opis aku semua muka ceria2 ja..sbb nk sambut ketibaan hari sabtu..ekekekek

ari ni seharian lepak umah je...langsung x kuar...

nk ikutkan, byk benda nk wat ari ni:

i) nk kemas bilik en garpil- DONE! (kitorang bukan gaduh ye asingkan bilik, cuma bilik tu byk brg en garpil

ii) nk kemas bilik novel- DONE!

iii) nk kemas bilik tdo- TANGGUH ESOK JE LA

iv)nk basuh cadar, selimut, sarung bantal- DONE tp x kering sbb ujan

v) nk mop lantai- DPT MOP LANTAI BILIK JE SBB KEPENATAN (konon...padahal curik tulang tdo selama 3 jam 47 mnt ..sbb tu x sempat)

vi) nk masak nasik ayam- X JD..sbb malas turun kedai bwh beli ayam- sudahnya masak sambal ikan bilis + telo mata (x pasti mata sape)

vii) nk lipat baju yg menimbun..ERR>> mcm malas le pulak..tangguh esok je la..

huhuhuhu...

moral of de story...:
jgn wat sepah..jgn tangguh keje, sbb sudahnya korang gak yg kena wat..

erm..leh tak aku nk upah pembantu umah selama 5 jam..utk settlekan keje2 umah..
leh la aku layan baca komik sin chan

sambail minum jus pegaga + tomato
(ape??? x suka n pelik ngan jus tu?..
aku pun..tp sbb aku yg buat, kena gak la abiskan minum..
ntah ape2..ingat nk cipta 1 resepi jus terbaru..
mana tau leh hangat di pasaran...

tp nampaknya, aku yg bakal cirit birit jap lg nih...)

ok la ..sekian la citer aku utk ari ni..
aku nk pi landing2 jap depan tv...



muka sedih sbb kena paksa ngan diri sendiri kena kemas umah
sumber pic: en google

No comments:

jejak

free counters