kawan2 blogger ku (

Wednesday, October 27, 2010

maaf ..jika ada yg meminta resepinya, aku x boleh bg..

salam..

updatte entry ringkas sebelum masuk tdo..
mkn mlm ari ni sgt special..
x terfikir aku dpt buat menu yg sgt special ini...
oh...aku terharu ngan kebolehan diri sendiri (tanpa niat nk riak..)

sesungguhnya aku tahu kebolehan aku memasak mmg tidak dpt dinafikan lagi oleh seluruh pelusuk dunia..
>
>
>
>
>
>
>
>
tp aku minta maaf..aku x dpt nk bg resepi utk menu ini spt mana yg biasa aku buat
bukannya apa...harga menu ini terlalu mahal bagiku..
tak kan sewenang2nya aku nk bg free2 je kat korang semua...

aku ralat..

sory yer kekawan...

tp aku masih bermurah hati..kalau ada sesapa yg ingin mendapatkan resepi bg menu istimewa ini, bolehlah emel aku secara rahsia yer...
aku x nk resepi ini dpt ke tgn org yg tidak berniat ikhlas

>

>

>

utk sahabat blogger..tontonan xclusive hanya utk korang..
harap jgn berkecil hati
atau jgn sesekali menghentakkan kepala anda ke dinding hanya kerana teringinkan menu ini..

jom la..tgk je la gambar ni yer..
>

>

>

>

>

>

>

>



oh..lupa pulak..aku ada lagu utk menu istimewa ini...
aku tujukan utk korang semua

''kami dh pulang emak buat cucur
mudah saja tambah air
adun sebati goreng dan sedia
tepung cucur adabi rahsianya''

dan 1 lagi...

''mama kami pulang mana janjinya...cucur adabi yg enak''

la...la...la...

(nak resepi..pi la minta ngan ADABI ye..mudah saja..cuma tambah air...)

WAKAKAKAKAKAKAKA!!!

4 comments:

nadey said...

ingat ape la td ....nk wat confess gadoh ke ape huhuh cuak2....

pergghhhh kak ni pon feveret ni!!!!!!!! nk masak cekodok ni gak la sok huhuhuhuh

Madam Sooyaree said...

ciss.... ingatkan resipi dari restoran ke ape tadi, hihihi

ika~~ said...

hadoiiii la...
miahaha!

AiSyAh HuMaIrAh said...

Sedapnya kak cucur tu, smpai meleleh ayaq liuq dah ni.. menarik2~

jejak

free counters