kawan2 blogger ku (

Sunday, October 31, 2010

sudah tamat tempoh!

DENGAN INI DIUMUMKAN BAHAWA GIVE AWAY AKU TELAH DUTUTUP..TUTTTTTTTTTT!!!!

huhuhuhu...kat bwh ni aku senaraikan peserta utk GA aku kali ni:



1) MyNameisNurul

2)
~~DAPUR KECIL KU~~

3) nrshasha

4) kiterkitikitu

5) Wan_hazel

6) peachypo

7) JaSSNaNi

8) mien

9) ekinashikin

10) imanmom

11) cikanna

12) nadiah

13) shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]

14) Nur Qistina


15) Miza Yusof

sila inform jika ada nama yg tertinggal yer...
thanx utk semua yg join...
walaupun tempoh giv away ni terlalu singkat, cuma seminggu lebih, tp korang semua mmg berbakat!
aku dh jd serba salah nk pilih sape yg layak terpilih..sbb semua kad yg dihasilkan menampakkan keikhlasan dan cukup buat hati aku tersentuh...
so, bg aku masa skit ye utk memilih...
insyaAllah..aku akan umumkan secepat mungkin...
sayang korang..muahhhh!!!!

* gud news: 1 penyertaan terpilih dar en garpil akan menerima sehelai t-shirt MJ limited edition yg bernilai RM79.90 (harga di pasaran)- En Garpil yg akan pilih yer..

6 comments:

~cik Non~ said...

SELAMAT MEMILIH KAK NUANZA..LAW XPUAS ATI BACE 2X..
BIAR NANGIS2 G2..HEHE...

Miza Yusof said...

adeh! dah tutup ke sis ? :(
miza dah hantar link tadi. penyertaan miza diterima tak ?

Miza Yusof said...

sis, ni penyertaan miza yang miza komen dekat entry GA tu. ni miza hantar sekali lagi yaa. hope masih diterima.

id follower: miza yusof
link: http://hayworlds.blogspot.com/2010/10/birthday-giveaway-by-nuanza.html

MyNameisNurul said...

tak menang pon takpe..yg penting cik nuanza hepi.. :)

nur said...

alamak tak sempat joinla
ALL IN ONE

haszuraidah ishak said...

er..nape nama me takdek ek..

ini linknyer..

http://myapeapeaje.blogspot.com/2010/10/besday-giveaway-by-nuanza.html

jejak

free counters