kawan2 blogger ku (

Tuesday, March 1, 2011

bahagia? apa itu?

as'salam...
selamat petang...
selamat sejahtera...
selamat berbahagia....


tu je yg aku nk masuk kt n3 ni..
sekian terima kasih


nota: nk bahagia camana kalau hati masih sakit...
sakit tgk org kaya, sakit tgk org cantik..
sakit tgk org lain lebih disayangi
sakit tgk org ada apa yg kita x dak..
just be a simple life...n u will hepi!
(sungguh...aku cuma pandai ckp ja..
aku pun sakit gak...
aku sedang cuba bahagiakan diri aku..
x perlu menagih kebahagiaan dr org lain...)



antara 'mereka' berdua, sape yg nampak lebih bahagia??


sumber gambar: google


6 comments:

nur easy said...

dua2 nampak ada perkara y perlu difikirkan dgn mendalam..;)

beLLa said...

bukan senang nak bhgia. tp mulakan dengan belaja terima apa yang ada d skeliling kte. bru ley dpt bhgia tu ;)

Kak Rose said...

bahagia...walaupun semakin dicari semakin dia lari menyembunyikan diri.. tetap bahagia itu ada didalam diri setiap pencari!

firohar said...

macam sedih je..tapi kucing tu cute sgt..hehe..;)

cik nurussalwa said...

keredhaan boleh buat kita bahagia.. paling tak pun, boley bantu kita melawan kesedihan..

Adyshariz said...

biasalah dik, smua org pon penah rasa cam tu..sabar k

jejak

free counters