kawan2 blogger ku (

Monday, May 9, 2011

wanita berduka dari Putrajaya (RAM)

As'salam....

keterujaan pada karya RAM (Ramlee Awang Murshid) kembali meruap setelah Sutera Bidadari berada di pasaran...
hati aku cukup puas bila Sutera Bidadari berada di tgn...
namun mcm masih ada yg x kena...
yesss!!! pei Pan lom ada..
harus la aku dptkan...

lalu pembayaran di buat dan pesanan tiba dlm masa sehari...
akhirnya Pei Pan berada di tgn ku...
erm..skang cuma tinggal Igauan Maut dan Anugerah Pertama je la....
mmg bertuah la sapa dpt cari novel ni....
ye..aku berduka!

maka lengkaplah sudah koleksi RAM...


Pei Pan bergandingan bersama koleksi novel RAM yg lain...


dlm pic, ada 3 novel yg x kelihatan- Ranggau, ADAM dan Cinta Sufi sbb org pinjam...
Novel RAM antara koleksi kesayangan aku...

nota: Igauan maut kalau dpt ku capai, maka sakti lah hamba...

5 comments:

aisya said...

ok! sy jealous! pei pan hari tu pinjam kat library je.. igauan maut tak bace lg.. sebab tak jumpe lg novel tu.. susah nak cari.. T_T

Anonymous said...

salam kakak..same la kite pun koleksi RAM jugak..tgh wt koleksi cr buku yg lame2..skrg sume ade yg baru2 jer..have anice day tuk kakak

Ctnaemah said...

Aku pun suka novel RAM..tapi yg baru2 belum ada..kene beli ler nampaknya..nak meminjam rasa tak puas .

Siti NuruL Ain said...

oh sangat jeles..kenapa sy still tak dapa pei pan itu.. arghh..sangat jeles..huwaaaa..nak jugak!

sutera bidadari pon tak bace lagi..wah.. kamu memang fans RAM betol2 la...(^____^)

nurHeart said...

saye peminat RAM gak, however cuma ada koleksi from Ungu Karmila onwards.. wish to hve a complete collection someday :)

jejak

free counters