kawan2 blogger ku (

Showing posts with label Ramlee Awang Murshid. Show all posts
Showing posts with label Ramlee Awang Murshid. Show all posts

Sunday, December 4, 2011

aku ada ni....ko ada?

assalam...

uishhhh..ingat malas nk update blog ari nih
>>>sbb malas<<<
tp tetiba jap td terdpt mood skit...
sbb?? benda kt bwh ni haaa....


wakakakakka...
besar betul pengaruh en RAM ni kan...
betapa aku mmg jatuh cinta pd en RAM..
ohhh~~~ sebenarnya jatuh cinta pada tulisannya..bukan orgnya...

pesta buku kt karangkraf ni aku x dpt gi...
so, aku minta Liana Alias tlg belikan...
heheheheh..sgt best sbb dpt tanda tgn lagikkk!!
teringat betapa panjang betul barisan semata2 nk dp sign en RAM masa pesta buku PWTC ari tuh
kali ni Liana kata x ramai sgt mgkin sbb faktor tempat kot...


chomell tak tulisan en RAM??
comel kan..kan...
hahahahha..gilak aku!

beli kat sini dpt diskaun 20%
rega asal RM21..so dpt la RM15.80...
huntung la kalo beli byk2 kan...

ok..dh la..nk pi samb balut itu novel daa...babai...

Monday, May 9, 2011

wanita berduka dari Putrajaya (RAM)

As'salam....

keterujaan pada karya RAM (Ramlee Awang Murshid) kembali meruap setelah Sutera Bidadari berada di pasaran...
hati aku cukup puas bila Sutera Bidadari berada di tgn...
namun mcm masih ada yg x kena...
yesss!!! pei Pan lom ada..
harus la aku dptkan...

lalu pembayaran di buat dan pesanan tiba dlm masa sehari...
akhirnya Pei Pan berada di tgn ku...
erm..skang cuma tinggal Igauan Maut dan Anugerah Pertama je la....
mmg bertuah la sapa dpt cari novel ni....
ye..aku berduka!

maka lengkaplah sudah koleksi RAM...


Pei Pan bergandingan bersama koleksi novel RAM yg lain...


dlm pic, ada 3 novel yg x kelihatan- Ranggau, ADAM dan Cinta Sufi sbb org pinjam...
Novel RAM antara koleksi kesayangan aku...

nota: Igauan maut kalau dpt ku capai, maka sakti lah hamba...

Sunday, December 5, 2010

Rayyan Fantasi- Ramlee Awang Murshid

salam...
yuhuuuuu...selamat berhari minggu...
dh 2 minggu ni aku x merasa cuti minggu..sbb terlibat ngan MAHA
tp..pengalaman..2 thn sekali je MAHA ni..

dlm dok sibuk2 ngan MAHA..semalam sempat gak g terjah alamanda semata2 nk dptkan Rayyan Fantasi, buah tgn terbaru encik Ramlee...
4 dis 2010 adalah pelancaran novel terbaru beliau- Rayyan Fantasi

aku mmg minat sgt2 ngan novel RAM..semua novel dia dh ada dlm simpanan aku kecuali igauan maut..huhuhu...mmg mengigau aku nk cr novel tuh!

tp seberapa minat pun aku pd novel, aku cuma setia pd 2-3 penulis je..(salah 1 nya RAM ni la)..x berapa minat ngan novel2 cinta meleret2...

mmg puas ati sbb aku berjaya gak dptkan tanda tgn penulis kesayangan ramai ni...
pastu cilok2 antara org ramai utk dptkan pic beliau...
sygnya aku x dpt bergambar ngan en Ramlee sbb aku g sesorang je...

x pe la...muka aku x penting..yg pentingnya muka penulis tersohor ni..huhuhu...



ngam2 aku sampai masa pelancaran bermula






ini la yg aku kejar2kan..huhuhu

jejak

free counters