kawan2 blogger ku (

Friday, May 6, 2011

Geram mmg aku GERAM!! GERAM! GERAM!

as'salam...

adooiiiii..mau bertenet pun manyak susah lorrr skang...
kan best kalau tenet umah laju mcm tenet opis gak...

skang aku guna digi berukben..
teramat lah lembab...
(en digi, jgn marah ye..ini sekadar luahan)
kesabaran dh makin hilang..
mood nk bertenet pun dh down bila kt umah...

nape ye..sedangkan dh dkt 2 thn guna
patutnya line makin stabil..
bukan makin ngok ngekk

atas kesabaran yg hilang tu jugak, 2-3 bulan lepas kami try celcom..
konon utk pulihkan keadaan..
tp kesabaran tu dh rasa mcm nk terjun tkt 16!!!
so, pakai dlm sebulan lebih, terminated!!
samb pakai digi..

nk try maxis dh rasa serik...
niat hati nk guna stremx..
so td aku kol operator TM..
sbb nk kena masuk line umah dulu kan..
so, nk tanya la dulu berkenaan harga n pakej yg ada...
dari 1 suara di sambung ke satu suara..pastu ke satu suara..DAMMM!!!!
dan suara2 sumbang itu adalah suara2 mesin yg bercakp itu ini...
langsung x beri pilihan utk aku trus bckp ngan operator...
aku x cukup tdo, so aku mmg cepat marah ok!!!

so akhirnya setelah menghabiskan sebungkus nasi lemak menanti sekian lama, panggilan aku pun bersambut
bla..bla..bla...aku citer kat dia apa yg aku nk..
so, dia soh aku ke TM point utk daftar line
aku tanya kt mana cwgn terdekat, kena tunggu lagi 5 mnt..
lorrrr...
pastu bila tanya berapa anggaran kos utk masuk line, dia kata ''jap ye puan...''
tunggu punya tunggu punya tunggu punya tunggu..last2 aku letak tipon!
sbb? terlalu lama dan aku nk terkencing x tahan sudahhh...

giler betul la...
wpun aku byk tanya tp rasanya aku x salah tempat
bukannya aku tanya berapa harga ikan bawal sekor...

moralnya...guna je dulu DIGI sampai kepala meletop!

6 comments:

RaraPuing said...

ala kesian dia .. sabar k.

Unknown said...

mmg berokband.....tak tau nak pakai apa daaaa

ariffin mutalib said...

hmmm TM memang macam tu...tapi lagi bagus pergi ke TM point yang terdekat la untuk makluman lanjut..hehehe...

Gimi said...

antara 2 tu..rasanya stremx paling ok...pki brdbnd da la...fhm2 je la, wlpn boleh bawa ke mana jua..

Aida Azryn said...

broadband maxis lagi hampeh. huhu..

Nur Hawa Mohd Zin said...

celcom tak kuat ke coverage ye? awe mmg tak pernah pakai ape2 pasal digi kecuali waktu study dulu..sbb D'Campus murah..haha

jejak

free counters