kawan2 blogger ku (

Thursday, May 5, 2011

hijau itu indah

as'salam...


hijau itu keindahan..biru lak kedamaian...
aku suka warna2 alam ni...
sgt menenangkan perasaan...


sebenarnya gambar2 utk n3 ni dh lama...
dh setahun berlalu..
tp bila selongkar2 folder dlm lappy td, terasa lak nk letak pic2 ni kat sini...
salah satu dr simpang perjalanan dlm hidup aku..haruslah di memorikan...


Taman Tasik Taiping ni sgt mendamaikan bg aku...
mmg penuh ngan kehijauan...
aku mula tertarik dgn tempat ni sejak tgk citer sepi..huhuhu
ala..lakonan Eja tu, dia kan suka lepak sini dlm citer tu...


so, odw blk ke kampung, hajat telah ditunaikan oleh en garpil
tp rasanya dia yg lebih teruja dr aku..huhu
pastu dpt gak merasa mengayuh kwekk..kwekkkk....




aku suka suasana dlm pic ni....






en garpil sedang mengayuh kwekkk..kwekkk


aku sekadar penumpang...keh..keh





mmg sungguh hijau kan....

3 comments:

nur easy said...

subhanallah.. cantik pemandangan ;)

Haida said...

cantik pemandangan sejuk mata memandang...dah lama tak p taiping

shidee said...

hai.. nice blog.. beautiful picture.. i love it..

if you have time come to visit my blog http://shidee08.blogspot.com/
do not forget to follow me..

thank you..
hehee..=)

jejak

free counters