kawan2 blogger ku (

Sunday, May 22, 2011

sejauh mana ia mampu menginsafkan kita?

as'salam..

aku x tau la kalau ada hati yg tak berdetik ngan kejadian ni..
mmg x de perasaan la...

bila tgk gambar2 dan berita2 pasal ni, jauh di sudut hati rasa sayu sgt...

operasi menyelamat telah pun dihentikan sebaik saja mangsa terakhir ditemui..
dan ini menjadikan semua mangsa yg meninggal sebanyak 16 org...
al-fatihah...

video

sumber gambar2 dlm video diatas di ambil dr berita harian online





update: kesemua 9 jenazah telah selamat dikebumikan lepas zohor td....
7 drpdnya dikebumi dlm 1 liang lahad

2 comments:

indahhouse said...

Salam nuanza,
Tak tau nak cakap. sedih.. Allah lebih sayangkan mereka...

Antan Bertingkah said...

Salam Nuanza,
Memang sedih bila tengok gambar2 tu..tambah2 akak yang duduk area Kajang ni rasa dekat je...Al-Fatihah untuk mangsa...

jejak

free counters