kawan2 blogger ku (

Saturday, August 20, 2011

mana satu pilihan hati???

assalam

kejap masa berlalu, dh selesai 19 ramadhan...
ari ni dh pun masuk hari ke20...

dapur memasing pun kemain  eh dok tayang biskut raya...
so, apa kata, kita wat siasatan skit biskut apa yg paling glemer di hari raya....


almond london- rasanya kt memana umah pun ada je biskut ni...


tat nenas- yg ni aku x berapa suka..
tp ramai sgt yg suka kan...citarasa memasing



yg ni mmg biskut feveret all de time kot...
x ramai yg x suka biskut ni...
simple tp ada rasa tersendiri..



biskut mazola..
kecik2 dulu, yg ni adalah biskut yg mama mesti buat..
ermm..lamanya x mkn biskut buatan mama..
sejak anak sulong dia ambik alih bhgn baking membaking..huhuhu

tp skang ni, ramai yg gantikan biskut mazola ni ngan biskut badam..
rasa biskut badam lebih rangup berbanding biskut mazola yg guna kacang tanah
tp, biskut mazola tetap ada keunikan tersendiri teutama dr segi keharumannya



kuih makmur- ermmmm..sedapkan biskut ni....
nyum2....
biskut evergreen yg masih mendapat tempat  di balang kuih raya




biskut mama caries- aku suka tgk biskut ni
comel je..putih bersih
tp lom pernah wat lg..


yg ni sebahagian je la kot...
selain tu...kerepek2 tetap mendapt tempat...




ada yg panggil kuih loyang, goyang atau kuih ros...



kuih siput...
rindu kuih siput mama!!!



kerepek bawang


haisshhhhh
dh la...nk tdo...
ckp pasal kuih raya 40 entry pun x kan abis kot


5 comments:

Amie said...

wah! dah keluar banyak kuih raya... tak minat mini popia ke dik?

S..U..D..@..I..S said...

paling suka 2,3 ,1 dan 5
yg lain2 tu biasa ja.....

Aida Azryn said...

aida paling suka biskut almond london dan mazola. :)

| afiQPhoto | said...

rempeyek...almond london...kepek bawang....argghhh suke semua la....

aizamia3 said...

kalau tanya time tengah lapar semua nampak sedap.. tapi paling suka tart nenas.. yang lain pun sedap2 gak..

jejak

free counters