kawan2 blogger ku (

Sunday, July 1, 2012

Floria Putrajaya 2012

assalam...

seperti yg telah sedia maklum, skang sedang berlangsung pesta floria di putrajaya...
ini kali ke3 aku gi...
suka sgt tgk putrajaya berwarna warni dgn bunga...
sape yg belum gi tu, gi la jenguk2...





ia berlangsung selama seminggu mulai 30 jun-8 julai bertempat di pesisiran tasik, presint 2
Tema kali ni, ''Bunga kertas-tetap menawan''


cantik kan warna warni...




suk sgt tgk dekorasi diorg yg bg aku sgt kreatif dan unik

kat bwh ni lak antara bunga2 yg sempat di sanp oleh aku dan suami












mmg byk sgt bunga...
gambar2 dlm kamera ada lebih dari 300
tp x larat le nk masuk semua kat sini..huhu

selain taman2 bunga, ada jugak taman arnab..
mmg bestla melayan arnab2 ni mkn
dikenakan bayaran RM3 utk sekali masuk
bg aku, mmg patut pun bayaran tu
sbb kalo bg free...abis lunyai anak2 arnab tu dikejekan kang


lama jugak aku melepak dlm tmn arnab ni...
penat mengejar depa ni..heheheh


so sweet moment...


mcm nk bw blk je rasa...huhu







(org dlm gambar2 di atas ni teringin nk jd model floria tp di rejek sbb masalah berat badan...
sbb kesian, aku masukkan le dlm blog..wakakakkaka)- ye..itu pic saya selepas tidak melibatkan diri dgn sebarang bentuk diet seimbang..sila jgn buat2 terkejut ye...


5 comments:

ieda said...

cantik2nya dikk pesta flora di sini ..huhuhu kalau buat di pahang sesekali kan best .. model pun cantik ! .. ;))

miss fluffy said...

bestnyerr pergi sana....teringin nak p..huhuhu

akubiomed said...

Puas hati walaupun buat pertama kali ke Floria Putrajaya 2012. Dapat juga membidik beberapa gambar ketika di sana untuk dibuat kenang-kenangan.

jemarisuri said...

jelesnye...js lum smpt nk snap byk2 bunga tu...huhu..

salam kenal awak...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

tak kessampaian hajat akak nak ke sini tahun ni walaupun mmg dah plan nak pegi.. apa boleh buat.. kita hanya merancang.. Allah juga yg menentukan.. seminggu yg lalu byk sgt dugaan berat dan aral yang harus kami hadapi... jika dipanjangkan umur moga dpt lah pegi ditahun2 hadapan..

terima kasih berkongsi gambar2 yg cantik ni ye...

jejak

free counters