kawan2 blogger ku (

Wednesday, September 19, 2012

update atkins

assalam...

cuma nk update...
berta terkini selepas 10 hari atkins: 58 kg
berat sblm : 62 kg

tp aku cuma induction selama 7 hari je..selebihnya aku trus masuk fasa ke2
sbb aku nk turunkan lg 5 kg je...
masa induction 7 hari , berat aku 59 kg (turun 3 kg)
sib baik pas trus ke fasa ke2, berat masih turun

tp aku masih x ambil nasi dan sebarang makanan / minuman manis
cuma tambah sedikit carbo dr 20g ke 40-50 g

aku start ambik bihun utk bfast
kekadang roti gardenia breakthru peket kuning tu- yg tu rendah skit karbo

lunch pun kekadang bihun sup
kekadang masih meratah lauk pauk

utk mkn mlm, kekadang bihun juga, atau sup ayam, sup sayur
yg penting, air kosong aku dh leh abiskan 3 liter sehari
huuuuuuu...aku mmg payah bab nk telan air ni...
3 liter tu pun dr pg sampai ptg br abis
mlm aku kurangkan skit minum air sbb nk tdo payah nti asyik nk ~shu-shu~ je...

5 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

alamakkk..nak kene start minum air masak bnyk bnyk balik ni..

Nens Collection said...

wahh..tahniah2 dh start turun..bravo!

Bro Framestone said...

Alamak, berat badan dah lebih 70kg

Cik Kamoo said...

wah bestnye....sy bru start baliki atkins bru 2 hari. masa raya atkins dh kelaut ar

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

Boleh guide saya mcm mana nak ber atkins nieh.... Hhuhuhhuh email me...

azimask@gmail.com


Tq...

jejak

free counters