kawan2 blogger ku (

Monday, April 29, 2013

thanx AROMA!

assalam....

rindunya nk bloging..tp masa mcm x berapa nk ada...hahaha
bukan alasan, tp saja memberi ruang pada insan2 istimewa di rumah...
mama n adik2 ada kt umah, lebih kurang 2 minggu...so, aku mmg x buka laptop pun kt umah

biasa aku akan ngadap laptop bila xde benda nk wat kt umah....
n3 kali ni, sekadar melepas rindu....

sambil2 tu nk selit skit rasa hati...
mood yg agak malap minggu lepas teruja bila pic2 dari blog denuanza.blogspot.com kuar di majalah AROMA keluaran mei

sebelum tu, kak Siti Dimiati dari AROMA ada menghubungi aku, samada sudi atau tak berkongsi beberapa resepi utk dimuatkan dalam AROMA
kesudian beliau menguubungi aku membuatkan suasana jadi agak mengharukan! (siap muzik iringan)

ye la, blog ni hanya memuatkan resepi2 simple dan kualiti pun x setanding bloger2 masakan yg lain...

kebanyakan resepi dh penah dikongsi kat sini....
cuma ada 1 @ 2 resepi yg baru... tu pun x leh resepi yg susah2..
sbb ruang utk tulis resepi agak terhad....

dikesempatan ini, sy ingin mengambil kesempatan mengucapkan jutaan terima kasih kpd yg selalu berkunjung di sini atau di FB- Dari Dapur Nuanza

apa maknanya semua tulisan dan perkongsian andai x de yg sudi membaca...
dan juga kpd blogger2 masakan yg terlebih dahulu meneroka bidang blog...
anda semua rujukan terbaik saya!

kat bawah ni hasil snap en suami
thanx juga utk en suami yg meminjamkan kamera dan akhirnya kamera tu jadi hak milik ku sendiri! huhuhuhu
x best lah bloging tanpa gambar kan.. :-)

thanx all...muahhh













7 comments:

Hamizah Binti Zulkifli said...

wah..sedapnya tgk cupcake hokkaido chiffon tu..huhu...nyum3..

Anonymous said...

Good!!! Masuk ko dah 2 orang rakan blogger masuk majalah d arena dunia masakan!! Ila Nasir

Ibu Lala said...

owh sumenye sedap sedap belaka. dari hr tu teringin kek RV ni. sampai skrg x makan makan lagi. sedapnye...

ambik tempahan ke??

Gee® said...

Wah! Tahniah..!!

Lyza said...

Tahniah..nuanza..baru beli majalah ni semlm..

Bbwana adienia said...

salam perkenalan..

tahniah ya masuk majalah

singgah sini..

lieza said...

tahniah...bestnya depa masuk majalah... :-)

jejak

free counters