kawan2 blogger ku (

Thursday, October 2, 2014

intai menu sarapan

assalam...

korang suka minum apa ye time bfast...saje sibuk nk tau..hahahha
ye la kan...ada org suka heavy2...ada yg suka ringan2 je...

aku ikut mood gak...kekadang belasah nasik lemak lauk paru..ayam...
kekadang air ngan biskut je...
kekadang langsung x minum...


jejemput bilis time bekfes kt umah je la...



nasik lemak ni homemade punya...
kalo kt opis pun kerap je aku mamam nasik lemak


kuih muih tapau kafe
ni kalo xde mood nk mkn nasik pepagi...
ni pun dh cukup heavy kan..hihi


tp..semestinya minuman feveret aku time bekfes adalah cocoa collagen
collagen le sgt kan...
hahahah...xde lak nampak perubahan kulit halus mulus pun
aku setia minum sbb sedap je kot...


1 kotak ada 10 sachet
aku biasa beli 1 pack ada 3 kotak = 30 pek
konon utk 30 hari
tp aku belasah 2 sachet sekali minum
sat je la abis...hihi
 1 pek tu rm40 -rm50 ikut tempat
so, aku kena beli 6 kotak ooo utk memenuhi keinginan luar biasa aku hahahha

aku rasa minum kerap pun xmembahayakan...sbb byk mana sgt le kan collagen n herba2 tu dia letak
salah satu khasit yg aku suka, katanya membanyakkan air susu
mgkin betul atau kebetulan...susu aku mmg byk
anak je yg kurang minum...huhuhu

utk khasiat lain, sila la gugel ye...


ni satu lg air koko keluaran agromas...yg ni muak skit
leh minum kalo x rasa nk mkn ape2...sbb agak mengeyangkan...

*aku bukan agen utk kedua2 produk di atas...hahahha...cuma entry santai shj...

cer citer skit...menu feveret korang masa bfast...wpun skang dh nk masuk lunch...hihi

1 comment:

norhidana said...

menu2 bfast yg sama lbh kurang mcm akak nyer menu, paling suke adalah ns lemak ngn jemput2 tuh'simple n mudah disiapkan..

akak kureng skit bfast ngn air manis, prefer air suam je, kadang2 je time tingin itu pun teh o hehehhe

jejak

free counters