kawan2 blogger ku (

Thursday, October 9, 2014

makan cekelat dgn plastik sekali

assalam....

masa kecik2 dulu, kalo ada duit lebih sekolah, mesti g kedai cari jajan...
dulu x mcm skang...kami zaman sekolah xmampu nk mkn jajan yg mahal2...
dpt yg 2 kupang pun dh ok..xde nk minta lebih2...

teringat sejenis gula2...suka sgt dok mkn
masa blk kampung baru ni, sempat gi ke Padang Besaq
terjumpa la apa yg diidam



mesti korang pun kenal kan cekelat ni...
siap mkn ngan plastik dedulu kan..kan..hihi



tp skang packaging dh lain
nampak lebih kemas...tp plastiknya dh x boleh makan..huhuhihi...

apepun bg aku, yg dulu lg sedap dr yg skang....



4 comments:

mamabeauty said...

dah lama tak jumpa coklat ni hehe

Bbwana adienia said...

betullah..saya pun suka makan coklat ni masa kecik2 dulu..x kisah pun makan dengan plastik sekali..sedap..sekarang susah nak jumpa..dah lain packagingnya ya..plastik pun dah x bleh nak makan..

norhidana miswan said...

betul2... mmg syok mkn ngn plastiknyer sekali gula2 tuh... tp skrg dh tak sesedap dulu, jgk plastiknyer kalu telan mmg tercekik heheh

Mama Kembar 3 said...

cekelah fevret masa zaman skolah dulu nih. dah lama tak makan sebab tak tau nak beli kat mana. tp kalau plastik nya dah tak leh makan, kureng feel lah kan

jejak

free counters