kawan2 blogger ku (

Thursday, October 23, 2014

Siapa saya

assalam...

#cabaran 30 hari blogging

1) Siapa Saya

dok membebel x tentu hala, ada tak yg kenal ngan tuan badan ni...hihi
meh sini, rapat2...kita berkenal2an skit ye....
nama saya...denuanza...hihihi...
nama sebenar? ala...kalo bgtau pun bukan korang leh ingat...ahaksss

seorang anak sulong kpd mak abah...
anak kesayangan lg tau...kiki...mmg kemanjaan aku pada mak sgt terselah..
lantak le kan...mak aku...

seorang isteri kepada en garpil...(bukan nama sebenar...haha)
kami berkahwin pada Februari 2007

seorang ibu kepada beby boy yg baru lahir pada mei 2014
nampak kan jarak perkahwinan kami yg panjang sblm FN keluar
rezeki...syukur...

seorang blogger santai2 shj
kekadang 2-3 bulan x update
kekadang lak sehari sampai 4-5 kali update
terpulang pada faktor masa....
topik dlm posting aku adalah rojak...semua topik aku balun...

seorang kakak kepada 2 adik yg ngekkkkk..haha
aku syg adik2 aku
yg pompuan...mcm kawan karib...
yg lelaki tu, mcm biasa le budak laki kan...selalu dgn hal dia je la...

seorang menantu yg penyayang...berkebolehan...yg pandai mengambil hati mentua...(bluekkkkk!!!)
hahaha...aku harap mentua aku x baca blog aku....

seorang kakitangan awam yg berdedikasi, cemerlang...gemilang...kui..kui

seorang rakyat Malysia yg frendly (kot)
tp kalo x berapa kenal, mmg aku xbyk ckp

seorang wanita yg biasa2 saja...
ada kala periang...ada kala murung
ada kala mudah tersenyum..ada kala cengeng je nangis dlm toilet
ada kala kuat mkn..ada kala ..errr...mmg sentiasa kuat makan...




1 comment:

Anira Abdul said...

I like!
Tahniah sis...after 7 years....at last ada rezeki sis. Sama macam saya dulu...lps 7 tahun baru dapat timang anak sendiri.

jejak

free counters