kawan2 blogger ku (

Saturday, August 21, 2010

menu berbuka 10 ramadhan

salam 11 ramadhan...

aku suka ari sabtu..sbb leh lepak kt umah..ehehhehe
ari ni cadang nk wat kukis ....
tp sblm tu mcm biasa la kan..nk hapdet menu semalam (10 ramadhan)
semalam en garpil berbuka kt umah...dpt berbuka seminggu sekali je ngan dia sbb ari biasa dia berbuka kt tempat keje
semalam cuti, so dpt la berbuka kt umah
semalam blk dr opis sampai dh hampir 6.30..
kocoh2 gak la kt dapr
sambil menggulai, sambil lecek pisang...
sambil goreng cekodok, sambil potong sayur
sambil wat sayur sambil hiris ayam
dpt gak siapkan semua dlm 7.15...
menu pun simple je la...utk mkn berdua



menu semalam..
ayam goreng halia,
kari ikan merah
kobis goreng
cekodok pisang
ada nampak buah melaka kt pic tu?
yg tu aku tapau kt kedai bwh je..



sepiring cekodok..utk mkn ber2 je kan
en garpil suka cekodok!!



kari ikan merah..



ayam goreng halia


okey semua...
aku nk siap sedia membuat kukis...
nti ptg2 kalau sempat aku masuk n3 kukis plak..
ehehhehe (mcm la ada yg kisah ngan blog aku ni kan..)


No comments:

jejak

free counters