kawan2 blogger ku (

Wednesday, October 13, 2010

cerita seram di malam hari



salam...

hua..hua..amacam??? seram tak tajuk n3...ekekekekek
apa yg seramnya??
sbb aku hampir mencekik leherku sendiri akibat terbuang tebiat...


sebenarnya, sakit ati la ngan tenet ni...
digi brodband ni agak melampau skang..
masa baru pakai setahun yg lepas..ok je...skang ni, makin teruk..

huh...sib baik ni je yg ada buat masa ni, kalo tak, dh ku campak kuar dr tkt 16 ni dah...

wohohohoho..marah le plak aku ni..ye la..nk update x boleh le katakan..ekekekek...

ala...bukan ada cite best sgt pun..aku ni setakat mengapdate n3 pasal makan je la hari2....
tu je citer harian aku...

ni menu mlm ni...agak sempoi cara masak..
kalau ikut resepi org nogori, masak lemak cili api mmg x letak sebarang bwg
semata2 santan, cili api dan kunyit idup
so..aku yg mmg dah sah2 malas nk kupas bwg ni amatlah suka ngan resepi ini..huhuhuhu
tp aku tambah daun limau purut selain daun kunyit..sbb aku yg masak kan..so, aku leh sesuka ati nk letak ape2 je kan..kan..




menu ni adalah ulang tayang
so..resepi aku dh letak kat sini kalau ada yg berani2 nk coba!!

2 comments:

Lyza said...

Good morning..nampak suspen je tajuk tu..hehe..bile masuk je terlur tgk udang masak lomak tu..yum3x

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

huhuhuhu akuutt/.// akuuutttt..... akkkuuuuuuu

jejak

free counters