kawan2 blogger ku (

Wednesday, October 6, 2010

selamatkan maruah saya dari ditelanjangi di blog

haii..
nama saya thomes...

walaupun saya seekor kucing betina, tp saya tidak kisah dipanggil 'thomes' sbb saya tomboy


hobi saya adalah makan dan tdo..
owhh..tukang ambik gambar ni tidak sempat mengsnap gambar ketika saya makan kerana, masa saya sedang makan, dia juga sedang sibuk makan...

gambar ketika saya tdo adalah sgt seksi..jadi..tlg jgn tergoda ye...




sebenarnya, saya ada 1 masalah besar yg nk kongsi dgn semua pembaca
saya rasa sgt tidak selesa kebelakangan ini sbb sering diekori..
oh..saya buka diekori oleh kucing betina atau kucing jantan..tetapi saya diekori oleh seorg wanita yg agak poyo..
dia bukan penduduk di sini sbb melalui bau bdn dia, saya tahu dia tinggal jauh dari kampung ini..
cuma sesekali, saya ternampak kelibat dia di rumah saya..
oh..sgt tidak aman..kerana dia bukan sahaja mengekori saya bersendirian, malah mengekori saya bersama kamera digital olympus nya..
itu tidak lain tidak bukan nk ambil gambar saya yg comel ini utk masuk blog nya le tu..
huhhh...





jadi, sepanjang wanita itu berada di rumah, saya telah ambil keputusan utk 'menyorok'
dgn susah payahnya, saya telah membina benteng dari pokok tuan saya agar wanita itu tidak dapat melihat saya...




yeah..dgn gigih sekali saya bekerja demi menyelamatkan maruah saya dari ditelanjangi oleh wanita itu di blog nya....



sekarang..saya berada sgt selesa sbb saya yakin saya dlm zon yg selamat...
wanita itu kedengaran terpekik terlolong dgn dslr nya itu mencari saya...
huhhh...dgn kain batik singkat...t shirt yg x bertukar sejak semalam, rambut yg mcm kena karen..oh..sapa yg sanggup berhadapan dgn wanita itu..
jadi..saya ingin memohon jasa baik tuan dan puan agar tidak memberitahu di mana lokasi saya kpd wanita itu..
jasa baik kalian akan saya hadiahkan seekor tikus yg masih segar berdarah yg saya tangkap jap td...leh la di buat gulai kan...


ok..salam kasih syg dari saya:

thomes

3 comments:

Watierman, rmanbkr said...

Salam kunjung balas Dik Nuanza....wah thomes tu sungguh comel....boleh la jadi gang Tomei Akak!....perempuan tu kalau Akak jumpa nanti Akak kurung dia..sebab dah ganggu kedamaian Thomes!

diana said...

comey nye dia..
nak gigit tengkuk boleh ???

Tomato Gurl's Life said...

comelnye...geram tengok..cubit boleh?hoho..

jejak

free counters