kawan2 blogger ku (

Tuesday, November 9, 2010

ada aku percaya bila ko x kisah

semalam masa jalan2 kat 1 blog ni, aku ternampak la entry dia berbunyi

''aku x kisah pun kalau blog aku x de follower...kalau x de org melawat..semua org ghairah kejar follower..kejar trafik..tp aku mmg x kisah..sbb aku tulis blog utk diri aku je..bukan utk org baca''


ok..kalau korang tgk ayat tu..apa yg korang pikir..??
mungkin x fikir apa2 kot..mcm aku gak la pada mulanya...
tp..bila aku scroll hampir ke seluruh blog dia..tetiba aku rasa mcm budak tu sedikit poyo..
nk tau nape????

kalau wat blog utk diri sendiri, nape letak kotak follower tu kat blog, letak kotak trafik, letak flag counter???
utk apa semua tu kalau dh kata blog ko hanya utk diri ko sendiri?
tidakkah x seiring ngan kata2 dlm n3 dia???

haisshhh!!

16 comments:

sarah mohamad said...

iye tak ye jugak kan . kalau untuk diri sendiri wat pe nak letak semua tuh kan .

SheNn said...

wahh..betul2x..!

misSbLurRy said...

mungkin dia pun nak blog dia cantek2 mcm blog org.....ekekke...
org ade dia pun nak ada

Coffee Princess said...

yeah..bdk tu emang poyor..hoho~

apa salahnya..kita tlis blog smbil letak smua nuffnang tuu..yea lar kan..menyelam smbil minum air..kita akn dpt credit lau rajin berblog..benda tuu lgi best..lau nk buat untuk diri sndiri..hide terus lar..perghh hoho~ pape pon slamat berblogging

❤ winter 惄 said...

macam knal sape pny blog tu..
kyu baca kyu pon nyampah!
hadoyy..

Bungasunti-Maternityandnursing said...

haha..dia buat lawak tu :P

Bungasunti-Maternityandnursing said...

haha..dia buat lawak tu :P

azimask said...

salam..

hahahahahahaahah

apo laa
cakap tak serupa bikin..
kalau tada kisah takyah la letak apa apa... nunang pun tak payah...

keh keh keh...

wat cam 1 blog yg pernah mimie jumpa yg guna tag 'sseeccrreett' tuh..
yg tuh mmg tak kesah..
blog untuk diri sendri ...
tada counter.. tada nunang..
tada apa apa laaaa...
cuma penulisan dia jeee...

// klik sinie jom ke blog mimie azimask :D ... //

apa pun.. jom g blog mie ramai ramai meh.. meh meh....

ai kesah... :D

keh keh keh

Fiza Amran said...

hahahhahah mmg hampeh la kan....
kotak counter ko letak kotak follower komletak.... boleh jalan la poyo

abid_PM said...

tujuan asalnya, memang bagus niat macam tu, tapi kalau setakat nak menunjuk2 mgkin lari poinnya, baik tulis dalam buku, takpun, set private blog je :)

jom ke blog sy :D

Anonymous said...

bak sini link dia..aku nk tengok..hehehehe

Anonymous said...

kak nuanza..sy tggu shout akk x klua sy pon rply la kat cni..
tumpang erh..heee

*alang2 komen entri..
haha klaka la sape yg kate wat lawak tu..hehehe gelak sorg2

Kak Rose said...

itu namanaya cakap x serupa bikin... piiii rah!

SufatihaNur said...

hikhikhik..sape kah gerangannya org itu..

AzianKhalil said...

poyo je lebihh

Diyana said...

sbb tu blog saye dah tkde kesemua gadget terbabit..saya suka dan selesa dgn keadaan berkadaran sederhana spt skrg.hehe.cuma gadget ads nuffnang ja la tak buang..sayang ade jg sen2nye.haha

jejak

free counters