kawan2 blogger ku (

Monday, November 8, 2010

jom main banjir...

huhuhuhu..meriah betul banjir kali ni...
dh x pasan dh mana 1 sungai, mana 1 darat..

pic ni di snap di kampung aku..
cuma dpt ambik 2-3 gambar..snap dr hp
susah aku nk mengharung air banjir tu sambil pegang hp...



rumah aku yg tenggelam


6 comments:

d_LA said...

mak aih..banjirrr..

izahdaut said...

ya Allah..tu pindah mNa tu?

nuanza said...

d_LA: huhuhu..jom main air

izahdaut: sib baik mama ada umah 1 lg..lom duduk situ..umah flat..so transit situ..

Kak Rose said...

orang x penah kena banjir mesti nak main air kan....kesian kena pindah2.... but for their own good kenalah pindahkan...

ieda said...

ya tuhan ... banjir nie .. memang seronok .. mcm akak kat pekan dulu , mcm nie lah banjir nya .. umah naik air .. yg seronok budak2 lah .. yg mak2 punn seronok jugak sbb bukan selalu dpt main air kann ..

heheh bahaya tuu dah x nampak mana sungai dan jalan tuuu heheh

man yusoef said...

ada jugak pengalaman banjir time 2006 kat johor...sgt sadis

jejak

free counters