kawan2 blogger ku (

Sunday, December 5, 2010

Rayyan Fantasi- Ramlee Awang Murshid

salam...
yuhuuuuu...selamat berhari minggu...
dh 2 minggu ni aku x merasa cuti minggu..sbb terlibat ngan MAHA
tp..pengalaman..2 thn sekali je MAHA ni..

dlm dok sibuk2 ngan MAHA..semalam sempat gak g terjah alamanda semata2 nk dptkan Rayyan Fantasi, buah tgn terbaru encik Ramlee...
4 dis 2010 adalah pelancaran novel terbaru beliau- Rayyan Fantasi

aku mmg minat sgt2 ngan novel RAM..semua novel dia dh ada dlm simpanan aku kecuali igauan maut..huhuhu...mmg mengigau aku nk cr novel tuh!

tp seberapa minat pun aku pd novel, aku cuma setia pd 2-3 penulis je..(salah 1 nya RAM ni la)..x berapa minat ngan novel2 cinta meleret2...

mmg puas ati sbb aku berjaya gak dptkan tanda tgn penulis kesayangan ramai ni...
pastu cilok2 antara org ramai utk dptkan pic beliau...
sygnya aku x dpt bergambar ngan en Ramlee sbb aku g sesorang je...

x pe la...muka aku x penting..yg pentingnya muka penulis tersohor ni..huhuhu...



ngam2 aku sampai masa pelancaran bermula






ini la yg aku kejar2kan..huhuhu

1 comment:

ieda said...

waaa peminat novel niehhh .. ehhehe
akak x minat lah baca novel .. huhuhu tapi tgk citer2 novel nie ada yg menarik kannn :)

jejak

free counters