kawan2 blogger ku (

Thursday, June 2, 2011

body mengiurkan...nafsu mula bermaharajalela..ingin semua ku bawa pulang..

as'salam...

ish..ish..apa yg tenat sgt napsu ko tu cida...
ishh..jom je la...
korang tgk je la sendiri...




aku suka yg ni!
aku nk yg ni!
en garpil...plzzzz....nk yg ni..nk yg ni!!
(sbb kaler biru kot..huhu)











haaa...amacam????
zaman atuk nenek korang punya kereta tu..
kecuali yg last kaler merah tu la..
yg ferrari merah tu ntah2 sampai zaman cucu aku pun aku x mampu nk tumpang pun
apatah lg beli..

huhuhuhu

gambar2 ni semua di ambil masa hari belia kt putrajaya baru nih...
ralit betul aku tgk keta2 ni..
alih2 je, dh kena halau sbb diorg dh kepong keta2 tu ngan tali merah tu
dah x benarkan org masuk dlm
cit! aku baru ngidam nk beli keta biru tu
dh x bg aku masuk, x jd la beli!
cau!!

4 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

huhuh...best kete antik..boleh guna waktu kahwin..heheh

POSH76 said...

Ingat body apa yg santek tadi hehe

Rahim said...

Ferrari tu saya dh book..

Citarasa Rinduan said...

kak suka layan kereta pameran..
kalau lalu kat kawasan yang ada kenderaan pelik dan antik..
sure kak sanggup pusing balik

hahhahaha

jejak

free counters