kawan2 blogger ku (

Monday, October 24, 2011

Taman Wetland Putrajaya

assalam...

Location: Taman Wetland Putrajaya
Camera: Olympus E-620
Pic Snap by: En Shahrul Afies...
Model: Alam dan Aku..ngeh2...

jomm..nk bw korang menjelajah alam jap...
x jauh pun..Putrajaya je..huuuu...
jgn x tau Putrajaya ada byk taman tau...

kali ni nk ajak korang ke Taman Wetland....
sebenarnya Taman Wetland ni terbahagi kpd 2 bhgn iaitu Pusat Rekreasi Air dan Taman Wetland...
aku pernah wat entry pasal Pusat Rekreasi Air kat sini
kali ni kita melawat Taman Wetland lak k...




masuk je dalam taman ni trus leh nampak tasik ni...
rasa tenang je...
ada 2-3 jenis burung dlmnya...



pandanglah lihatlah....tiru mcm sayaaa....



berenang2 dgn muka riak..huuuuuuu



mcm nk ikut berenang sama kt tasik tu...main2 ngan burung2 ni...



terbang naik atas jap tgk alam....



aku bersama burung...
tp burung kt belakang tu blur lak..
tp sib baik bukan muka aku yg blur...wakakakakaka



leh baca sendiri ye...


ada track utk joging2...
best kan...
kami x joging, cuma jejalan sbb aku gatai pi pakai high heel masuk taman ni sape soh...
tp best gak jejalan pun...santai je...


sambil jalan sambil curik buah2 kt sini
curik ambik gambar je...bukan curik mkn....


ada perkhidmatan sewa basikal...
utk rate, sila google sendiri sbb aku malas nk taip
sbb ada byk kategori
yg penting sgt berpatutan...

ok...sekian laporan lintas langsung dr Taman Wetland....
ado byk lg gambor tp kang 44 hari korang baca pun lom abis..
so, sila lah pergi sendiri ye....

1 comment:

fathiah said...

wah. cam best. nak kene pegi jugak ni :D

jejak

free counters