kawan2 blogger ku (

Sunday, January 15, 2012

jom gi Muzium!

assalam....

salam ptg ahad....
ada yg br bgn tdo ke..hehehehhe

ke ada yg br blk dr jejalan....?

aku lak seharian semalam berjalan ke KL
so ari ni just rilek2 je..jalan2 santai
pg2 lg dh plan nk ke Putrajaya
(eh..bukan ke aku mmg dok putrajaya??)
hahahhaha...

sebenarnya plan nk tgk buaya...
opss...bukan buaya hidup ye...
tp semua dh kaku diawetkan
sbb gi tgk kt muzium ja
kalo nk tgk yg hidup, kena la pi zoo ye...




besornya en boya ni nganga...
x lenguh ke mulut...
wakakakkakaka





kulit boya...
best kan kalo dpt buat henbeg
huhuhuhu...mcm le retiiiii




aku dan buaya...errkkkk!




sesi berkenalan yg x berkesudahan
dia langsung x mo jawab apa yg aku tanya




replika binatang lain yg juga diawetkan




tapir, kelawar, tenggiling dan memerang



tikus ni besar sgt!
mcm kucing



ek elleh...awwwuummmmmmm!!!!




ba..ba..cakkk!!!!




nama sape????
malu2 kamben lak dia




nice to meet you!


yg ni lak replika tulang ikan paus
sgt panjang....





utk makluman:

muzium ni terletak di Presint 15
berhampiran ngan bgnan mydin...
kalo dh sampai jln diplomatik, dh leh nampak dh bgnan ni

bayaran sbyk rm2 dikenakan utk dewasa..
utk kekanak aku x pasti lak

pameran buaya ni berlangsung sampai hujung bulan ni...
aku x pasti selepas tarikh tu, leh masuk ke tak..
ok..sekian...

2 comments:

Miss PIJAOSIX said...

salam.

Dah lama bercadang nak masuk dlm nih..tapi tak masuk2 jugak..!!

Liza said...

eeeeee takut....sambil tutup mata...ekeekekekkee

jejak

free counters