kawan2 blogger ku (

Saturday, March 17, 2012

Belon Panas Putrajaya- 2012

assalam...

cuti2 ni x kan dok umah je kot..
meh la Putrajaya tgk belon panas...
hehehehhe...

td seawal jam 7 pagi, kami dh gerak ke tapak belon ni..
berdasarkan pengalaman thn2 lepas, mmg kena gi awal2 pagi baru dpt tgk semua belon

tersangatlah ramai manusia...
kul berapa la diorg dtg ni...


bermula ari khamis lepas..dan berakhir esok...
kalo nk tgk belon naik, dalm pukul 7.30 pg-9.oo pagi..lepas tu belon dh x de
atau sebelah ptg dalm kul 5-6 ptg...


aku sgt suka belon kek ni..
nampak yummyyy!!!
(agak2 berapa ratus kg tepung dia guna ekk..ekekkeke)


kek sudah terbang...huhuhuhu


warna warni di angkasa...


aku teruja sgt tgk belon2 ni
hehehhe..ngalahkan bebudakkk



yg kuning ada belalai tu comel kann...


opsss...ini bukan belon ye...hukk..hukk....

5 comments:

mama sara nur said...

wah bestnya kalu dpt naik belon he he
kalu takda apa2 esok leh pegi ni..

cik ziqa said...

wahhh. jeles yang daa tak bule dibendung lagi ni. pangkal jek ziqa kat Johor. kalau tak, daa pergi daa :(


seronokknyaaa

Adinda Wawa said...

salam...hi awk bstnye...walaupun saya dok putrajya...sekali pun tak pernah g belon panas nie...selalu tgk dr verandah umah je..tu pun kalu dia naik tinggi..he3

ieda said...

aloor syoknyee dikk
kalau dekat sure akak bawak anak2 pergi .. ciann mereka duk umah jeww ;(

shera haifa said...

besarnye kek tuuu

jejak

free counters