kawan2 blogger ku (

Friday, May 18, 2012

adik...

assalam...

agak lama senyap dr sini..
xde mood lak tetiba nk menulis n3...

tp ada yg bertanya mcm mana keadaan adik skang....
alhamdulillah...adik beransur sihat
dan semakin kuat makan..heheheheh
tp kami sgt2 gembira tgk perubahan dia...
kami sanggup belikan apa je yg dia nk mkn..
asalkan dia sihat dan tahu kami sgt sayangkannya...
adik cuma mahu mkn ikan tongkol (aye) dan ayam rebus
x mo nasik, atau apa2 makanan kering...


ni keadaan adik masa hari pertama di temui..
sesapa pun kalo di tempat kami pasti akan rasa sebak...
dari seekor kucing yg putih gebu menjadi x terurus...


ni selepas 2 minggu adik kembali bersama kami...
lukanya telah hampir sembuh...
bulunya semakin bersih 

alhamdulillah...
kami syg adik...
dia la buah hati kami...segalanya bg kami...

p/s: kisah adik pernah aku coretkan di sini


5 comments:

ieda said...

Adikk semkin comel, geram lak, insyaaallah lamalahh adik dgn sue nanti ;-)

norhanim md zain said...

alhamdulilah..tumpang happy bila semuanya back to normal..welcome back

JaSSNaNi said...

alhamdullillah... sangat2 bersyukur sbb adik dah kembali aktif dan semakin berisi skrg.. mmg susah hati sangat klu dia sakit, seronok dah nampak gambar adik atas lappy tu.. :)

SufatihaNur said...

be je kehilangan kucing kat umah abu...ermmm tgk pic adik trubat gak serba sikit

Hana said...

Alhamdulillah adik dah ok... Harap2adik tetap kuat.

jejak

free counters