kawan2 blogger ku (

Monday, June 18, 2012

ada yg rindu saya tak?

assalam...

masih ada yg ingat padaku...

oh ya...nama saya 'adik'
ish..nape la tuan saya bg nama adik..x macho betol la...

selepas insiden sy hilang dr umah ari tu, saya semakin sihat dan mengada2...
selera mkn saya juga menjadi2..tp jgn harap la sy akan mkn friskies masin tu..
x hingin saya!!
saya akan lancarkan mogok lapar kalo tuan saya x bagi ayam rebus...
nak ayam rebus gak!!!!

saya bosan sebenarnya...tuan2 saya kemana ntah pegi..
selalunya ada je kt laptop ni...

bila tuan2 saya ngadap laptop memasing, saya akan jadi 'org tgh'
mcm ni...



bukan ape, diorg tu kalo dh online, langsung x pedulikan saya...
saya x kan biarkan!!!!


seksi tak saya masa tgh tdo...
sebenarnya masa ni sy buat2 tdo je sbb nampak tuan saya nk ambil pic saya...

ok la...saya nk samb tdo yg betul2 tdo punya...
sy dh kenyang...td sy dh abiskan sepiring ayam rebus...

nti kita jumpa lagi ye...
meowwwww...

6 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahaha.. memang manja giler "kau" ne ek... haha.. tuan "kau" sebok nk o9 "kau" pon sebek nk menyempil :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...
This comment has been removed by the author.
Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahaha.. memang manja giler "kau" ne ek... haha.. tuan "kau" sebok nk o9 "kau" pon sebek nk menyempil :)

ieda said...

ya allahhh comelnyaaaa adik ! .. ;)

FatihaNur said...

alahai makin comel la adik ni...lg2 tersepit tgh2 lappy..huhu

Outbound di malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

jejak

free counters