kawan2 blogger ku (

Monday, June 18, 2012

buat semua follower dan pengunjung...

assalam...

entry ni khas didedikasikan buat semua pengunjung dan follower 'sepanjang jalan kenangan''
takde maknanya aku nk tulis entry, ambil gambar makanan, crop, edit kalo x kerana ada pengunjung seperti kalian...
dh mcm syok sendiri lak kan...

mmg asalnya dulu aku buat blog pun utk syok sendiri, tp sebenarnya lagi byk kita berkongsi ilmu, lg byk la yg kita dpt blk...

selain berkongsi menu2 harian, aku dpt ramai sgt kwn dr kalangan pengunjung blog ni sendiri...
dari kwn blogger, jd kwn fb..dan akhirnya bertemu di alam nyata...

terpulang la pada kita mcm mana nk guna saluran maya ni kan..samada ke arah kebaikan atau sebaliknya...

ok la...masa buka blog td, aku terperasan pada bilangan follower '2222'
bukan bilangan tu yg jd perhatian sbb apa sgt la nk dibandingkan ngan blog2 sifu yg hebattt
tp aku tertarik pada angka tersebut...

lalu aku pun men skodeng siapakah pemilik follower ke 2222
jom tgk!



Shima Chee, pemilik blog http://shimache.blogspot.com/http://shimache.blogspot.com/

buka je blog beliau, terdengar lagu feveret ku!! nk tau kena la klik sendiri..heheheh

rupanya Shima Chee baru je menghasilkan blog berkenaan..
tp aku x pasti samada sblm ni beliau mmg dh ada blog, atau yg ni blog pertama beliau
sbb utk newbie, nampak dh sempurna susunan blog nya...

yg bestnya, byk entry pasal makanan..ekekekke (aku ni x abis2 ngan makan kan..)
apepun buat Shima Chee, thanx sbb sudi luangkan masa di blog 'sepanjang jln kenangan'

dan buat kekawan lain, sudi2 la singgah selalu...
love u'all


1 comment:

Shima Chee said...

terima kasih nuanza sbb sudi menjengah blog akak...memang br jer join blog ni....sebenarnya akak suka sesangat dgn background blog nuanza.....apatah lagi header tu...cantik sgt...!!!

jejak

free counters