kawan2 blogger ku (

Friday, June 15, 2012

cheese tat yg x cukup montok

assalam...
selamat hari jumaat....
best kan ari ni..heheheh
sbb esok cutiiii

tp 2 hari cuti aku nti agak meletihkan rasanya
sbb gerak gempur utk sample kuih raya
apepun, thn ni aku akan buat yg termampu je...
memula ingat x nk wat tempahan..tp perasan nak buat tu meronta2 melebihi segalanya

ok la...ni sesi tayangan perdana...
julung2 kalinya aku wat ni selepas bertahun2 menjadi pelanggan setia
tidaklah secantik dan segebu di luar sana...
insyaAllah akan improve dari semasa ke semasa

utk resepi dan cara buat, sepenuhnya aku rujuk blog kak Azlita Masam manis
so, kali ni aku malas nk tulis resepi...
kalo ada yg nak mencuba, leh la ke blog kak Ita ye..kat sini


beriya2 beli filling semata2 tat chumel ini...ekekekke
mkn le sepuasnya sampai terbongkang....


utk diedarkan bg kekawan rasa...


aku guna shell tat saiz kecil je...
sekali ngapppp


keratan rentas bluberry cheese tat....
sodapppp!!!

4 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

urmmmm.. rindunya nak makan cheese tart...

ummiaisyah said...

cun tu cida...peh ni mesti order masyukkk!

norhanim md zain said...

salam cida kita pun nak penah buat sekali..best gak...yg makan kita sorang aja..:-)

myda_ahmad said...

salam cida.....
keinginan nk wt tart nie dh meluap2 tp,tunggulah nanti3,ntahkan bila gaknya...........

jejak

free counters