kawan2 blogger ku (

Monday, September 3, 2012

ayam di masak kurma

assalam...

alahai...rasa malas nk menaip...kalo upah org kendalikan blog boley??
mcm le ngko punya blog ni pemes amos...
k..dah...
update je sendirik kan..huhuh

blk keje td bermenungan di dapur
dh kuarkan ayam n ikan dr peti sejuk
tp blur x tau nk masak apa
blk td dh singgah kedai beli kelapa
tp nk buat apa ngan kelapa tu pun aku x tau

kononnya dlm akal pikiran nk wat kari ayam..
tp jemu gak..asyik kari..kari
so, cek peti simpanan, ada rempah kurma...
so..jalannn...


utk resepi, aku guna resepi sama mcm kat sini
biasanya, aku suka buat kuah lebih...
bila x abis, esoknya aku panaskan dan tambah telor rebus lak..
kekonon jd 1 menu lain lak...hehehhe



5 comments:

adda syuhada said...

lama xmakan kurma ayam nih...kalau xhbis pun esoknya adda suka cicah roti ngn kuah dia tuh...sedapppp

ieda said...

fuh fuh terbaik lah dikk
dah lama x makan nie
kalau nak makan biasanya akk kena gi kenduri baru ada ;)

ieda said...

fuh fuh terbaik lah dikk
dah lama x makan nie
kalau nak makan biasanya akk kena gi kenduri baru ada ;)

ieda said...

fuh fuh terbaik lah dikk
dah lama x makan nie
kalau nak makan biasanya akk kena gi kenduri baru ada ;)

Kak Sam said...

Saya paling tak pandai masak kurma. setiap kali masak ada je yang tak kena. nape le agaknya.

jejak

free counters