kawan2 blogger ku (

Tuesday, September 11, 2012

cemana nk minum air yg byk

assalam...

berbalik pd tajuk, aku mmg respek dan suspek la sesapa leh minum air bergelen2...
semput aku di buatnya..

pagi2 bgn tdo, aku amalkan minum 2 cawan air (cawan ye bukan gelas....kalo gelas 1 gelas je kot..x termampu kalo 2 gelas...)

seharian kt opis lak, aku ala2 memaksa diri tuk habiskan sebotol air (2 liter)
cemana eh org leh minum 4-5 liter sehari...

semestinya semasa ber- atkins, air adalah topik utama...
lagi byk minum, lagi banyak yg kuar..maka lagi bagus sebenarnya
org takut nk minum byk sbb asyik ke toilet je kan...

x kisah la...tisu kat toilet tu abis...lantak la bukan aku yg bayar...ngeh2..


*p/s: asyik citer pasal makanan dan resepi je kan...ape salahnya sesekali selit entry2 menyedarkan diri...huhuhu

6 comments:

JaSSNaNi said...

aah.. betul tu... air kosong untuk kesihatan diri.. tapi akak nak air sirapppppp!!!! nak sirap gak!!

GreenJade said...

memula nk biasakan mmg semput..lama2 ok le tu..minum sikit2...

kalu akak sekali teguk separuh botol hihihihih

Nens Collection said...

SY PON AMALKAN PALING BAYK 4 LITER..TU PON MUNCIT PERUT2..HOHO..
TP KALO TIME X MINUM..LANGSUNG X MINUM..HOHOHO

Adam Haiqal said...

ada petua yang mengatakan,meminum byk air kosong pun membantu memutihkan kulit muka dan melembabkan kulit..:)

baik mnum air kosong camni dprd minum air yg entah ape-ape tu kan :)

Emma said...

Memula jer , lama-lama dah biasa, saya sekarang dah boleh minum 3 liter sehari, bawa ke office 2 liter, balik sambut 1 liter..heee, banyak toksid dapat dikumuhkan melalui urin...selamat minum air kosong yer....

ieda said...

ye dikk
makan .. makan jugak kan
minum air memang kena
insyaalllah 3 liter wajib ;)

jejak

free counters