kawan2 blogger ku (

Sunday, December 9, 2012

Pengubat seteressss

assalam...

seteresss dan aku mmg x boleh dipisahkan..
malah aku percaya, ramai jugak yg selalu terkena penyakit seteresss ni kan...

byk cara tuk atas masalah yg x lapuk dek hujan, x lekang dek panas ni
mengikut cara memasing lah kan...

bg aku sendiri, aku suka tdo..ahaksss...terapi le sgt2 keennnnn..
selain tu, mcm biasalah..ke dapur..mencuba resepi baru
tp biasanya bertambah seteresss bila masakan x menjadi...

satu lagi, aku suka shoping...
tp bukan shoping baju atau kasut
aku suka shoping novel
kalo baju, kasut atau beg, biasa2 je la...aku beli ikut keperluan
tp kalo novel, mmg aku akan beli ikut kehendak...



ni gerobok novel aku yg sgt susah nk bertambah novelnya wpun aku membeli tetiap bulan
sebabnya, ramai tukang pinjam yg selalu buat2 lupa nk pulangkan 
pasni aku mungkin akan bekukan pinjaman kot sbb nk jaga hati sendiri

so..mcm mana pulak cara korang hilangkan seteresss korang...??
mana tau ada yg pelik dan menarik ke...

notajarikelingking: tgh tunggu cek nuffnang yg ke-5...
kalo dh masuk, mcm biasa la akan ada GA utk peminat2 novel
hadiahnya, dh tentu la novel gak...
tunggu ye!

6 comments:

Mat Gebu said...

salam...huhu cm pun stress sekarang ni, nak2 bila ada blogger 'keldai' plagiat hasil dari DTS...rasa tawar hati nak berblog...tatau lah nak kata apa..bengang...hmmm....

Norhaizan hakim said...

Kalau anak dara kak zan nengok nii..huiii..
Saudara Mat Gebu..jgnlah hal plagiat jadi pematah semangat berblog..memang geram tapi tak ada solution utk masalah ini kan?

Princess Nur said...

banyaknya novel..terkagum sy tengok :)

ieda said...

wahh leh juga release ngan novel kan .. kalau akk ngadap blog aje ekeke ;)

teratai said...

Boleh tukar2 novel dengan anak2 kak ni. Mereka pun suka beli novel!

Hamizah Binti Zulkifli said...

wahhh...banyaknyer novel..sy pn antuuu novel..hikhik.....siti rosmizah de novel baru ke ek? lame xmembeli..hehe..

jejak

free counters