kawan2 blogger ku (

Tuesday, February 11, 2014

lunch ari ni

assalam....

ari ni, dh masuk beberapa hari dah aku ponteng keje
EL dan MC bersilih ganti...
sejak amalkan tdo senget sebelah ni, bgn tdo je rasa krem sblh badan

nk tdo telentang lak, dh x termampu dipikul dek pinggang dan punggung...lagi bertambah sakit
apepun, semua ini rahmat.... yg diberi peluang utk aku merasa....
katanya menunggu 7 thn kan nak rasa...haaa...syukur..

tgk jam dh kul 12 tghari
lapar keriuk2 perut

gigih bangun..capai kusi, capai dinding..capai ape je di perjalanan nk menuju ke dapur...
macam jauh bebeno...kalo tgh sihat, x sampai 5 langkah je pun dr ruang tamu nk g dapur
pandang periuk nasi...pandang peti sejuk...kosong...kosong....
sedih...selera ada...tp nk masak, xde perasaan...samada x larat atau malas...ntah la...

last2...





cuma ini je utk lunch....
sabar beby...mama cuba lagi jap lg, masuk dapur sekali lagi ye....
buat masa ni, kita pasrah dan redha je ye telan mende ni...

2 comments:

Aziela said...

Alahai...kesiannya. Sabarlah. Cuba dan cuba, ok. Syukurlah masa akak mengandung dulu, tak ada sickness sampai melepek. Cergasss jer. Alhamdulillah. Baby itu suatu rahmat.

Anonymous said...

Tahniah....nak dapat baby..akak doakan semoga dipermudahkan dan banyaklah bersabar dlm menempuh alam kehamilan...mesti tak sabar nak tengok wajah baby kan..

jejak

free counters