kawan2 blogger ku (

Sunday, December 4, 2011

aku ada ni....ko ada?

assalam...

uishhhh..ingat malas nk update blog ari nih
>>>sbb malas<<<
tp tetiba jap td terdpt mood skit...
sbb?? benda kt bwh ni haaa....


wakakakakka...
besar betul pengaruh en RAM ni kan...
betapa aku mmg jatuh cinta pd en RAM..
ohhh~~~ sebenarnya jatuh cinta pada tulisannya..bukan orgnya...

pesta buku kt karangkraf ni aku x dpt gi...
so, aku minta Liana Alias tlg belikan...
heheheheh..sgt best sbb dpt tanda tgn lagikkk!!
teringat betapa panjang betul barisan semata2 nk dp sign en RAM masa pesta buku PWTC ari tuh
kali ni Liana kata x ramai sgt mgkin sbb faktor tempat kot...


chomell tak tulisan en RAM??
comel kan..kan...
hahahahha..gilak aku!

beli kat sini dpt diskaun 20%
rega asal RM21..so dpt la RM15.80...
huntung la kalo beli byk2 kan...

ok..dh la..nk pi samb balut itu novel daa...babai...

3 comments:

sitinurulaieen said...

right now i'm so jealous!!! Arrghh nak jugak buku ade signature RAM...

JaSSNaNi said...

bestnye... sure seronok sebab dapat tanda tangan tu lagi.. tu yg mahal.. tak dapat cari kat mana2.. :)

nia ain said...

jeles yg sgt2..huhuhu

jejak

free counters